lørdag 6. februar 2010

Sukkersøtt - Til en du er glad i


Ukens sukkersøtt henger sammen med Valentin dagen og morsdagen og oppgaven er å lage noe til en du er glad i!
Jeg har laget en liten eske som skal fylles med noe godt, og denne er til MAMMA


Jeg har laget esken med akvarellpapir fra Biltema(300g).
Jeg har laget et lite vindu slik at innholdet er synlig for mottaker. Jeg har brukt spellbinder dies for å få ønsket form på vinduet og limt på overhead papir bak.
I bunnen av boksen har jeg brukt den samme spellbinderdies og stemplet med tekst slik at når godiset er spist opp kan man nyte den herlige teksten!


Oppskrift:
Tekst: Stempelglede
Papir: 300g akvarellpapir
Mønsterpapir: Inkido
Pynt:Blomster, charms, chipboard, sommerfugl, bånd....



Nærbilder




Tusen takk for at du besøker bloggen min!

20 kommentarer:

Gro sa...

Så lekkert, delikat og utrolig nydelig!!!! :-)

Ha en fin dag.

Gro

Carrin sa...

Så nydelig!!

Tessa sa...

kjempesøt eske!!

Kari sa...

Åhhh, så herlig eske! Rett og slett gjennomført nydelig. Likte absolutt alt ved den jeg!

Cathrine sa...

Åååååh vakkert, Gøril! Elsker nøkkelen!!!! <3 For en heldig mamma du har!

Ha en god helg da snuppa=)
Klem fra Cathrine!

Line sa...

Utrolig nydelig eske Gøril! Lekre blomster, og nøkkelen er en kjempeflott detalj!

Klem, Line

Anne Kristine sa...

Åhh..så lekker eske....nydelig dekorert.
Ha en herlig helg.
klem Anne

Carina sa...

SÅ utrolig lekkert dekorert! Esken var nyyydelig!
Takk for at du deltar! Ha en flott helg!

Klem, Carina

Neltine sa...

Wouwwiiiiii what a great cards you have made. I spend here for more then half an hour. You are verry creative. I cannot understand your language buth gladly I don't need to understand your language to see your beatifull cards.

I started to follow your Blog, because I will not miss I thing of it;)

Greetings from the Netherlands,
Neltine;)

mettepip sa...

En utrolig delikat og nydelig eske Gøril! Massse flotte detaljer her. Lurer på hvor sommerfuglen er fra jer, er det en dies?
klem fra
Mette

Maren sa...

Denne var utrooolig vakker!

Rønnaug S. sa...

Wow! En helt nydelig eske. Så gjennomført!!

Lene Aase sa...

For en utrolig vakker eske, nydelig med det vinduet:)

Guro sa...

Virkelig vakker liten eske,herlig gjennomført.
Tekststempelet du har inni er bare så sant, heldig moren din :-)
Ha en flott søndag!
Klem, Guro

Aina sa...

WOW, så utrolig vakker! Nydelig på alle måter :)

milli sa...

Så heldig mammaen din er! Nydelige farger og alltid like flotte detaljer:)
Klem fra
Camilla

mettepip sa...

Takk for svar angående sommerfuglen! Burde jo ha sett at det var Karen Marie Klip, har de jo selv og bruker de mye;)

Marte sa...

Utrolig delikat eske, Gøril! Kjempesøt - og veldig fint pyntet! Denne blir mamma glad for :)

Pia sa...

sååååå lækker æske, wow wow smukt dekoreret og så fine farver

Anja's KortKreasjoner sa...

Wow dette var absolutt nydelig :)
Jeg er så glad i rosa selv, så dette likte jeg veldig godt :)
- Anja -