lørdag 20. februar 2010

Vårkort i Snøstormen!


I dag har jeg laget dette kortet i skikklige vårfarger... ute snør det som bare det, og mengdene som har kommet er enorme. Men man kan jo alltids starte våren litt tidligere på kortfronten??!?


Motivet jeg har brukt kjøpte jeg for ca ett år siden, og har blitt lite brukt. Men egentlig er det jo kjempenydelig, og passer til de fleste anledninger!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Daisy - Sugar Nellie...
Tekst: Stempelglede, Autumn Leavs
Papir: Bazzil canvas - rosa og hvit
Mønsterpapir: Maja design, og Prima
Pynt: Roseknopper fra storyteller, blomst fra Prima, roser fra storyteller, kakeserviett, charms, blonde, liquid pearls(som ikke har fått tørke enda), glitterlim, brad...
Annet: Motivet er malt med distress ink refillers, alle mønsterark er sydd på maskin!


Poststempelet jeg har brukt i hjørnene av kortet kommer fra Autum Leavs - Postmarks by Katie Pertiet


Ønsker alle en riktig god lørdag kveld!
Tusen takk for at du besøker bloggen min!

9 kommentarer:

Marja Sch sa...

What a wonderful card, fabulous colouring and so many lovely details. Hugs Marja

Trine Pedersen sa...

Å, så nydelig et kort. Stempelt er kjempefint, og helt perfekt fargelagt. Mange flotte detaljer også. Kommer i vårstemning av dette ja. :)

Ha ei fin helg!

Klem, Trine :)

Cathrine sa...

Så mye flott du har laget i det siste Gøril!! Dette kortet er bare heeerlig, elsker stempelet du har brukt:)

Ønsker deg en god helg:)

Klem fra Cathrine

Wenche sa...

Wow...kortet er helt fantastisk!! Papirene er så nydelige og motivet likeså.
Ha en fortsatt fin helg.

Klem Wenche :0)

Anne Bente sa...

åh..... du milde sååååå smukt, superr lækre farver også waww.

CraftyC sa...

Wow, your card is stunning. I love "Daisy" and this is so pretty!
Clairex

Guro sa...

Nydelig!!!!
Klem Guro

Gry-Beate sa...

For et nydelig kort, lekre farger!

;0)Gry-Beate

Aina sa...

Aldeles nyyyyydelig kort! Så nydelig fargelagt, og så flott papir og detaljer :)