søndag 21. februar 2010

*Vintage Bokmerke* DT Papir i hjertet


Jeg har laget dette bokmerke med materialer fra Papir i hjertet.
Bakgrunnen på bokmerket er laget med hvit karton, prima clearstamp, og blekk! De nye stemplene fra Prima er lekre og kan brukes til mye!
Motivet er stempel fra Crafty Individulas. Jeg har stemplet med brunt blekk på akvarellpapir, og svampet med distress ink. Over det hele har jeg brukt Distress crackle paint i fargen clear
- rock candy-


For å se full materialliste besøk galleriet til Papir i hjertet her

Takk til alle som besøker bloggen min og legger igjen kommentarer!

8 kommentarer:

Karin Dahl sa...

WOW så utrolig lekkert dette bokmerket ble. Liker godt de fargene du har brukt her, og den vintag stilen.
Ha en fin kveld!
Clemzy Karin D

Bente sa...

Fantastisk lekkert, så utrolig mye flott du lager - ha en fin søndagskveld!
Klem, Bente

mettepip sa...

Dette var utrolig lekkert Gøril! Synes stempelbruken var skikkelig flott. Flott med cracklepainten også;)
klem fra
Mette

Cathrine sa...

Lekkert!
Håper du har hatt en flott helg, Gøril:) Klem fra Cathrine

Marte sa...

Så lekkert!! Dette liker jeg veldig godt! :)

Maren sa...

Kjempestilig! Du har et øye for detaljer :D

mettepip sa...

Hei igjen Gøril!
Innom for å fortelle at jeg har noe i bloggen min til deg!
klem fra
Mette

Oxana sa...

Fantastisk flott!