fredag 26. februar 2010

*Vintage*


Nå er det noen dager siden jeg har lagt ut et kort og det skyldes rett og slett bryllup!!!! Har den siste uken holdt på med å gjøre ferdig invitasjonene til bryllupet mitt som skal sendes i morgen!
Men her er altså et nytt kort, vintage, denne gangen....


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Bilde fra nett
Tekst: Stempelglede
Papir: Bazzil canvas hvit og beige
Mønsterpapir: De nyeste papirene fra 3ndhandy....
Pynt: Blomster, glitterlim, charms, metall sommerfugl...., Boarderpunch fra Marta Stewart, halvperler og blonde!



Herlig liten metallsommerfugl


Ønsker alle en riktig god fredag!

9 kommentarer:

Wenche sa...

Så nydelig kort! Jeg må snart prøve meg på denne stilen :0)
Ha en fin helg.
Klem Wenche

Karin Seiness Lilleseth sa...

For et delikat vintage kort (",) Nydelig pyntet.
Hilsen fra Karin

mettepip sa...

Utrolig nydelig Gøril! Lekker i fargene og utrolig delikat! Lekkert oppsett og pynt.
Ha en flott helg!
klem fra
Mette

Gry-Beate sa...

For et nydelig kort, jeg bare digger denne stilen!! Du pynter kortene dine så flott.

;0)Gry-Beate

Hege sa...

Nydelig kort du har laget!

Kristin sa...

Wow, for et rålekkert kort! Dette likte jeg kjempegodt, det var virkelig 100% gjennomført!

Gro sa...

For et nydelig kort!
Bildet, fargene og alt....
Rett og slett helt herlig!

Ha en fantastisk dag!

Gro

Jenta fra Vornese sa...

Så utrolig mye nydelige ting du lager! Det gir meg virkelig inspirasjon til å lage noe selv. Ikke i nærheten av det du lager, men jeg prøver da hvertfall ;)
Legger meg til som følger slik at jeg kan komme igjen for litt ny inspirasjon :)
Ha ein fin helg!

Hildegunn sa...

nyyyyydelig kort! Så masse flott du har brukt!