torsdag 4. februar 2010

*You are a star*


Nok et motiv fra Magnolia sin julekolleksjon som passer utmerket på gratulasjonskort!
eg har laget et criss - cross kort!


Jeg har malt Tilda med distress ink og kuttet henne ut med spellbinder die.


Teksten kommer fra Stempelglede


Oppskrift:
Motiv: Magnolia
Tekst: Stempelglede
Papir: Bazzil canvas - rosa og hvit
Mønsterpapir: Magnolia
Pynt: Roser, knapp, brad, blonder, perler, glitterlim



Oppi kortet ligger denne lappen til å skrive på


Lappen er laget av Akvarellpapir 300g


Herlige Tilda


På baksiden har jeg satt på min personlige hilsen som jeg har skrevet i word og printet ut på akvarellpapir 200g

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

9 kommentarer:

Tessa sa...

Nydlig kort!!

Cathrine sa...

Kjempe fint kort! Og så smart og skrive ut personlig "stempel" fra dataen! Det var noe og notere seg!:D hehe =) Klem

Bente sa...

Kjempelekkert kort, stilig med "kortet" inni kortet med Tilda'en der også!!
Herlig fargelegging og nydelige papirer!
Klem, Bente

Gry-Beate sa...

Så nydelig og gjennomført et kort
;0)

rosy3108 sa...

gorgeous! love all your cards!

CraftyC sa...

This is just so pretty, gorgeous!
Clairex

mettepip sa...

Så vakkert Gøril! Nydelig malt og lekre farger. Likte godt utformingen på kortet og at du hadde brukt stempler inni også!
Nydelige papirer du har brukt.
klem fra
Mette

Kort og Søm sa...

Dette var kjempe fint!!
Klem Fredrikke :o)

Guro sa...

Herlig! Liker hvordan stempelet går igjen flere steder :-)
Klem Guro