fredag 12. mars 2010

2 kort - DT papir i hjertet


Her kommer to nye DT kort for Papir i Hjertet.
Dette ble laget for et par dager siden.... Materialbeskrivelse finner du her




På det andre kortet har jeg brukt motiv fra Shorty`n friends. Jeg har fargelagt med Promarkers!


Materialbeskrivelse finner du her

Ønsker alle en riktig riktig god fredag! Min favorittdag i uken:-)
I dag har vi bad hair day på jobben. Alle måtte legge seg med vått hår i natt, og det er ikke lov å gjøre noe med håret! Gleder meg til å se alle de andre:-)
Selv har jeg fall og litt krøller som jeg ofte bruker serum og rettetang på;-/

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Absolutt nyydelige kort!! Herlige farger på begge to!
God helg Gøril, klem fra Cathrine:)

Aina sa...

Fantastisk flotte kort du har laget!!
Nydelige farger og detaljer! Du er så flink! :)

Hege sa...

Nydelige kort - du er utrolig flinkt til å sette sammen blomster