fredag 5. mars 2010

DT Papir i hjertet


I dag viser jeg et DT bidrag for Papir i hjertet som også ligger i galleriet i nettbutikken
Jeg har tatt utgangspunkt i dette vakre tekststemplet fra Heartfelt design


Jeg valgte å lage et bokmerke i vintage stil. Papiret jeg har brukt er My minds eye - Lush kolleksjonen og du finner det her
Herlig farge og design!


Den lille fuglen med krone er clearstamp fra Prima, og det finner du her


Full materialbeskrivelse finner du her

Nå er det fredag og det er herlig!!!!! Ønsker alle en riktig god helg!

7 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig! Herlig stempel!

God helg til deg!
Klem

MonaV sa...

Den tagen var aldeles nydelig, herlige farger.

Wenche sa...

Så nydelig bokmerke! De nye papirene fra My Mins Eye er så flotte.
Ha en riktig god helg!

Klem Wenche :0)

Tonje - fantorangen sa...

Så herlig bokmerke Gøril! Digger virkelig de papirene fra MME! :)

Klem fra Tonje :) :)

Kari sa...

Lekkert, lekkert, lekkert! Ikke rart du er blitt DT med så mye flott du lager!

Ha en fortsatt fin helg!

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig og lekkert! Det tekststempelet er bare nydelig altså! Gleder meg til jeg får bestilt det!!!

God lørdagskveld! Klem, Hege

Marielle sa...

Nyyyydelig bokmerke.. slående vakkert..