mandag 22. mars 2010

* DT Papir i hjertet *


I galleriet til Papir i hjertet ligger det utrolig mange flotte kreasjoner om dagen! Har du ikke vært inne å tittet, anbefaler jeg dere en tur innom!

Jeg har blant annet laget denne notatboken... Har ikke laget boken, men pyntet den:-)
Jeg har brukt de nye papirene til MME i Lush kolleksjonen... Jeg er litt forelsket i denne om dagen og bruker de mye på produktene mine!


Materialer:
My Minds Eye: Lush Blue Damask
Vintage boksider
Martha Stewart border punch
Tag
Heartfelt Design: Som en blomst trenger sol
Kort & Godt: Halvperler natur 6 mm



*



Til månedens utfordring har jeg blant annet laget denne esken. Det er en eske som har vært fylt med Ferrero Roche sjokolade. Jeg har malt den x antall ganger med gesso

Detaljer på forsiden... Selvfølgelig har jeg brukt tekststempel fra Heartfelt design. Herlige tekststempler som klarer seg helt fint uten motiv!


Innsiden ser slik ut


Oppi esken ligger det tre kort med ulike budskap og utseende!


2 kommentarer:

Cathrine sa...

Åååh så mye lekkert du har laget, Gøril! Så herlige, duse farger du har brukt! Digger!:)

Ha en god dag, klem Cathrine

Gry-Beate sa...

Himmel og hav så mye nydelig du lager!! Dette var jo bare en drøm å se på!!

;0)Gry-Beate