lørdag 20. mars 2010

* Et gjensyn med Sara Kay *


Dette kortet har stått noen uker inne på hobbyrommet mitt... I går fikk jeg fotografert det!
Har dukket ned i Sara Kay stempel boksen min og funnet frem denne vårlige jenta! Utrolig lekkert motiv, og en drøm å fargelegge! Av alle motiver er jeg aller mest glad i å male Sara Kay motivene... Rart at jeg ikke bruker de mer:-)


Jeg har malt med distress ink i ulike farger og kuttet motivet med spellbinder dies.
Papirene kommer fra Maja design *min favoritt*. Blomstene er fra kort og godt, og papirloftet!


Tekststemplet "Varme klemmer" er fra Norsk stempelblad!

Tusen takk for at du besøker bloggen min og for alle de varmende kommentarene dere legger igjen! Deres tilbakemeldinger er min viktigste inspirasjonskilde!

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Nydelig! Helt enig med deg, Sarah Kay er en drøm å male. Har du sett at det har kommet en ny kolleksjon? Fåes foreløpig kjøpt hos Sarah Kay (ligger link inne hos meg) Der er det MASSE herlige motiver.
Ha en super dag!
Klem

Cathrine sa...

Så nydelig, Gøril! Woow:) <3

Har du sett at jeg har skrevet til deg på face?? klem Cathrine

Inger Marie sa...

Nydelig kort i skjønne farger.
Nydelig dandert med blomstene :)
Ha en fin dag!
God klem

Aud sa...

Fantastisk lekkert kort!♥

Takk for ordene du la igjen i bloggen min!
Jeg bruker Prismacolor blyanter når jeg fargelegger, og jeg bruker MCP teknikk. :o)

Ha ei strålende helg!

Klem,
Aud

Gry-Beate sa...

Nydelig kort!! kjempe flotte ark, og motivet er jo helt nydelig!! Knall fint malt, til stor inspirasjon!!

;0)Gry-Beate

Jorunn sa...

Åååå så nyyydelig kort!!
Herlige detaljer og nyydelig fargelagt!!

Klem,
Jorunn

Marte sa...

Supersøtt kort fra deg igjen! Du er utrolig dyktig :)

Fikk Ett Trykk i posten i dag, så at Camilla heller ikke hadde fått det - så jeg står vel øverst på listen kanskje?! ;)

mettepip sa...

Så utrolig søtt kort fra deg igjen Gøril! Sarah Kay er lekre stempler, og du er jo så god på å fargelegge.
Takk for hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg!
klem fra
Mette

trine sa...

Dette var helt nydelig:)