lørdag 27. mars 2010

Friday sketchers #95


Det er lenge siden jeg har deltatt på utfordringer... Rett og slett fordi jeg ikke rekker. Men nå er det påskeferie og jeg har litt tid til overs. Inne hos Friday Sketchers har de en utfordring med en skisse jeg falt veldig for.
Jeg har laget et kort med denne nykommeren i stempelsamlingen min, fra Wiff of Joy.


Teksten er fra Heartfelt design, mens blomstene kommer fra papirloftet, og storyteller.


Jenta fra Wiff of Joy er malt med distress ink refillers og kjolen har fått den nye fargen Spun sugar!
Jeg har hatt glitterlim på halskjede og armbåndet, men har ikke latt det tørke enda:-)


Papirene kommer fra Maja design og Magnolia. Kakeserviettene er fra Papirloftet.


Og her er skissen jeg har brukt på kortet:

Ønsker alle en riktig god påske!

9 kommentarer:

trine sa...

Nydelig kort i flotte farger. Likte motivet godt:)

Ha en kreativ påske:)

Cathrine sa...

Utroolig nydelig kort, Gøril! Den jenta er så herlig! Takk for de nydelige stempeltrykkene jeg fikk i posten her om dagen foressten! Gleder meg stoort til og sette meg ned med de en kveld:)

Ønsker deg en superkoselig påske, og en god helg!

Mange klemmer fra Cathrine:)

Yvonne sa...

Nydelig kort! Har akkurat laget et kort med denne jenta jeg og, det stempelet er bare såå herlig!
Digger fargene du har brukt her og.
Håper du får en flott helg og en herlig påske!
Klem

Merethe sa...

Ååå... du lager så utrolig flotte kort. Blir helt bergtatt jeg;-)
Ha en fin påskeferie

Hildegunn sa...

Supernydelig kort, herlige farger! Og motivet er så flott! Teksten har jeg også falt for og det stemplet har jeg blitt en heldig eier av.

Håper at du får kost deg med mye hobby i påska :)

Klem

Trine Pedersen sa...

Wow, wow dette var virkelig et rålekkert kort. Blir bare sittende her å glo jeg. :)

Nydelig stempel, vakre farger og detaljer. Bare så sinnsykt flott. :)

Ønsker deg en super påskeferie!

Klem, Trine :)

Gry-Beate sa...

Kjempe nydelig kort!!! Vanvittig flott dekorert!!

;0)Gry-Beate

Jeanette sa...

Your card is fabulous! Love the soft colors and the gorgeous details!
thanks for playing along this week at Friday Sketchers Challenge.
Hugs Jeanette :)

debby4000 sa...

Gorgeous sweet card, wonderful image and pretty colours.
luv
Debby