tirsdag 9. mars 2010

* GROW*


Et litt annerledes kort fra meg i dag! Har blitt inspirert fra ulike steder og endte opp med dette! Det var utrolig gøy å lage dette kortet... så flere blir det!


Jeg har brukt mønsterpapir fra Rhyer, bazzil canvas hvit, bingo kort fra Jenni Bowlin, chipboard nøkkel fra Bazzil, charm, bånd fra Panduro, Martha Stewart punch, gamle boksider, knapp, bling, stempel fra Prima og ulike dies fra Spellbinder...


I dag går turen til andre siden av fjorden: Porsgrunn! Skal en tur på sykehuset å ta noen prøver og etter det skal jeg til Skien på et etterlengtet besøk til butikken Papir i hjertet!
Gleder meg!


Den herlige fuglen fra Prima!


Inne i kortet finner man dette til å skrive hilsen på!

Ønsker alle en strålende dag!

8 kommentarer:

Maria Therese sa...

Lekkert kort!!

Pretty-In-Ink sa...

So very beautiful!

trine sa...

Bare helt nyyydelig. Virkelig lekkert:)

Kort og Søm sa...

Kjempe fint kort! :o)

Marte sa...

Nydelig NYDELIG kort min søte venn! Jeg liker det kjempegodt, og skal prøve meg på denne stilen fremover jeg også :)
Lykke til på sykehuset, og på shopping! Gi meg gjerne en oppdatering når du er hjemme igjen - tenker på deg!
Gode tanker og klem fra Marte

Karin Seiness Lilleseth sa...

Syns kortet ble utrolig tøfft og med mange lekre detaljer (",)
Hilsen fra Karin

mettepip sa...

Utrolig flott Gøril! Du mestrer dette veldig godt også du!
Håper det gikk bra på sykehuset og at du koste deg på PiH!
Klem fra
Mette

Trine Lise sa...

Så mye lekkert det var her inne. *beundre* Takk for yggelig kommentar på bloggen min