onsdag 3. mars 2010

Heartfelt design og Magnolia


Her er et nytt kort med noen nyheter på! Dette herlige magnolia stempelet er nyinnkjøpt og er malt med to av de nyeste fargene til distress ink - Victorian velvet og spun sugar! Victorian velvet er vel min favoritt!
Magnoliaen er supernydelig og var morsom å male!

Teksten på kortet er også nytt og er et av de nye tekststemplene fra Papir i Hjertet sin egen stempelkolleksjon Heartfelt design! Det var vanskelig å velge blant alle de flotte tekstene, så i går kom det en hel haug i posten til meg:-)


Oppskrift:
Motiv: Magnolia
Tekst: Heartfelt design
Papir: Bazzil canvas - rosa og hvit
Mønsterpapir: Inkido
Annet: Hjerte fra Melissa Frances , charm, roser og roseknopper fra storyteller , blonde, kakeserviett, og spellbinder dies....


Nærbilde på teksten!

12 kommentarer:

Maria Therese sa...

Lekkert!!

Marte sa...

Nydelig kort, jeg elsker stempelet, fargene og teksten!! Dette blir dyrt for lommeboken min ;)

mettepip sa...

Lekkert! Så mange nye fine stempler Magnolia har kommet med i det siste. Morsomt å se noen av de nye Distressene i bruk også. Fikk mine i dag, og har bare rukket å lage meg fargekart;)
klem fra
Mette

Wenche sa...

Så herlig kort. Duse fine farger. Magnolia har så mange fine stempler så nå må jeg bare få meg noen:0)

Klem Wenche

Cathrine sa...

Du måtte kjøpe deg den herlige tildaen du og ja, hihi<3 Nydelig kort, og vakker fargelegging! Heldig som har de nye distress fargene..Har kjøpt de jeg og, mn det ble ikke i refill-form da, enn så lenge.... hehe:)

Ønsker deg en fin kveld:) Klem Cathrine

Karin Seiness Lilleseth sa...

Virkelig nydelig kort (",)
Hilsen fra Karin

trine sa...

Sier bare nyyydelig kort:) Flott fargelagt!

Marte sa...

Hei vennen, og tusen takk for veldig koselig kommentar! :)
Så spennende med besøk, er spent på å høre hvordan det gikk! Virkelig ikke lenge til nå, er så spent på deres vegne...Må såklart få vite ALT - sånn at jeg er så forberedt som jeg kan ;)
Kommer du på Ski-treffet?
Vil se deg snart...
Gode tanker og klem fra meg

Marte sa...

Det hadde vært veldig hyggelig! :) Gleder meg allerede ;) Skjønner godt du ikke kan ta deg tid til å dra på treff sånn midt i alle forberedelsene... Snart er du i sluttspurten, hoi! Jeg regner med du samler alle tips og gode råd til meg?! ;)

Klem

Karen O sa...

Kjempe lekkert kort! Og de nye Magnolia stemplene er jo bare så søte! Og du fargelegger de jo på en fantastisk måte!
-karen

Aina sa...

Så nydelig!!!

bente_me sa...

Nydelig kort:) Tror eg og må kjøpe de nye distress fargene, lekre:)