fredag 19. mars 2010

* Hiv O hoi *


....som en gutt i barnehagen kaller sjørøvere:-)
For et par dager siden dumpet disse to piratene(og noen fler)fra Magnolia ned i postkassen min, og i går sluttet jeg tidlig på jobb og fikk endelig puttet litt farge på de... Etter rydding og vaskingen var ferdig på kvelden fikk jeg også satt sammen kortet!


Det ble et litt annerledes kort fra meg... Litt uvant å bruke svart blant annet......
Piratene er malt med distress ink i diverse farger.. Sjørøverkartet har jeg laget selv:-)
Alle mønsterpapirene kommer fra Magnolia...

Annen pynt jeg har brukt er;
blonde, sløyfe, knapper, hyssing, halvperler, bølgepapp og tyll....



To sjørøver charms som jeg bare har ventet på å bruke... Endelig:-)

Endelig er det helg og det betyr at det finnes litt tid til å lage kort! JIPPI!
Ønsker alle en riktig god helg!


16 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Dette var et supert kort!! :o)

Camilla sa...

Åhh älskar dom stämplarna:))
Så fint och härligt du har gjort kortet.
Härliga charms och du målar så fint.
Kram Camilla

Trine Pedersen sa...

Ship o hoi for et stilig kort.:) Dette var virkelig tøft. De charmsene gjorde lykken. Høy wow-faktor her ja. :)

Ha ei kreativ og flott helg!

Klem, Trine :)

Cathrine sa...

Så flott kort! Passet jo såå bra med det sky-arket:D Fikk skikkelig sommer-følelse av dette kortet!♥

God helg!
Klem Cathrine♥

Gry-Beate sa...

Nydelig kort!!Helt herlige pirater!!

Aina sa...

Kjempeflott kort! Så nydelig fargelagt Tilda og Edwin er. Disse stemplene ønsker jeg meg også, men de er jo ikke å få kjøpt enda, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet :)

Camilla sa...

WoW tøft og søtt på en gang!;)) Og så søte motiv:)) Og knall med de charmsene!
Ha en flott helg!
Klem, Camilla

Marja Sch sa...

Ohh what cute and fabulous card. Hugs Marja

Kristin sa...

For et fantastisk stilig og vakkert kort. Jeg er så imponert over fargeleggingen din, den er råproff!

Marte sa...

Kult kort, Hiv O Hoi! :) Søte Magnolia, og kreativ pynting. Kartet er midt i blinken!
Ha en fin helg, snuppa!

Carrin sa...

Nyyyydelig Gøril!!
Digger den spreke looken her. Rocka og fresht!! :)

Angella sa...

For et fantastisk kort!!
Veldig imponert :))

Disse stempellene må jeg bare få tak i ...

go´helg
Angella

Anja's KortKreasjoner sa...

Ååå, dette var absolutt nydelig - herlig montering av kortet - liker veldig godt når det får dybde, fantastisk fint og inspirerende

- Anja -

Anne Bente sa...

åh,,,, noget såååå flot den dog er
ha en god dag:)

Cathrine sa...

Hei igjen=) Jo såklart kan vi bytte litt stempeltrykk :)))

Send meg en mail med adressa di så skal jeg trykke opp så fort som mulig :) kiabwi@hotmail.com

Klemm <3

Inger Marie sa...

Så stilig kort og så gjennomført.
Den charmsen var jo utrolig stilig og var bare prikken over I´en.
Ha en fin lørdag!
God klem