søndag 14. mars 2010

* Inspirasjon ble til boks *


På fredag tittet jeg innom Sukkersøtt bloggen, og da fikk jeg se den lekre boksen som DT medlem Kristine hadde laget! Jeg falt pladask for denne, og rakk ikke engang lese gjennom innlegget i bloggen hennes før jeg var igang med esken. Det hadde nok vært lurt å lest igjennom før jeg begynte, for i innlegget hadde hun linket til en mal på boksen... Men men... Jeg har laget min egen med mine egne mål.

Boksen/esken passer til månedens utfordring hos Trykkpressa, så dette blir mitt bidrag!


På selve boksen har jeg brukt:
Papir: Rosa og hvit bazzil canvas
Mønsterpapir: Maja design
Pynt: Rose fra Prima, små roser fra Storyteller(minefavoritter), kakeserviett, gammel bokside, og hjerte fra Melissa Frances

Teksten er klistremerker, og under har jeg malt et lag med crackle paint i fargen Picket fence


Inne i boksen har jeg brukt de samme papirene, og alle paneler, både utvendig og innvendig er sydd på maskin!
Jeg har laget 4 lommer. 1 til store kort, en til små kort, en til tags og en til et bokmerke!



Her er bokmerke, eller bladmerke som jeg ofte bruker de til!


På bokmerket har jeg brukt papir fra Papirdesign, gammel bokside, tekst fra Stempelglede, halvperler, roser, og rutete bånd fra Panduro.


Det er 4 små kort i boksen som måler 7.5 x 8.5 cm hver....
Jeg har pyntet veldig enkelt på alle kortene.


På dette kortet har jeg brukt papir fra Papirdesign, gammel bokside, klipput bilde fra Panduro(Tilda) og en knapp.


Papirene på dette kortet kommer fra Maja design. Teksten er fra stempelglede og er trykket ut med spellbinder dies. i hjørnene har jeg pyntet med halvperler!


På det tredje kortet har jeg brukt papirer fra scrappers choiche, designet av Vibeke Spigseth. En liten bit av en gammel bokside, halvperle og en rose fra Storyteller.... Teksten er fra Stempleglede, og er trykket ut med spellbinder dies.


På det siste lille kortet har jeg brukt papirer fra Maja design, tekst fra Heartfelt design(trykket ut med spellbinder dies), og halvperler.


Her er et bilde på de fire tagsene som følger med i boksen.
De måler 9.5 x 7. 5 cm, og har fått ulikt design. På to av de har jeg brukt distress blekk og ulike stempler, og på de to andre; mønsterark, stempler og bilde.


Her er de store kortene. De måler 10 x 17 cm.


På dette kortet har jeg brukt papirer fra Tone Finnanger, en bit av en gammel bokside, stempler fra Stempelglede og Prima, spellbinder hjerte dies, og en liten rose.


På dette kortet har jeg brukt papir fra Maja design, Martha Stewart border punch, spellbinder dies, metall sommerfugl, roser, glitterlim, kakeserviett og halvperler.


På dette kortet har jeg brukt papirer fra Inkido og Papirdesign. Teksten er fra Stempelglede trykket ut med spellbinder dies... Halvperler og en rose er også med:-)


På dette kortet har jeg brukt papir fra Scrappers Choice ;Vibeke Spigseth, gammel bokside, tag, tekststempel fra Heartfelt design, swirl stempel fra Stempelglede, hyssing og roser fra Kort og godt!

11 kommentarer:

Tone sa...

Herregud - denne er jo bare helt KJEMPE LEKKER!!! Får helt tårer i øynene jeg....av hvor flink du er!!!

Ha en fortsatt flott søndag:)

Cathrine sa...

Wow, dette lå det mye arbeid bak ja!! Skal si du er flink altså!! Hele boksen med innhold er bare helt fantastisk nyydelig!!

Klem

Bente sa...

Wow......jeg er mektig imponert - dette var skikkelig nydelig, og så mye arbeid som må ligge bak.
Ha en fin søndag,
Klem, Bente

Ingunn sa...

Milde måne så mye lekkert du har puttet inni den veldig lekre boksen....jeg her helt stum av beundring (eller "månebedutten" som en gammel framsklærer av meg sa).

Anne Bente sa...

wawwww du milde sååååå smuk.

Ingrid sa...

O, wauw, beatifull work! What a suprise when you open this box, so many presents inside.
Have a nice week.
Hugs Ingrid

Anne Kristine sa...

Ååå så lekkert!!!
Nydelig arbeid!
klem Anne

Bloggpuls sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Ååååå så herlig Gøril! Kjempesøte kort og tags du har puttet i boksen. Og den var kjempeflott i denne størrelsen og :)
Jeg har laget enda en da jeg var på Ski-treffet. Skal se om den kommer på bloggen snart;)
Koser og klemmer fra meg til deg!
Hilsen Kristine

elsi67 sa...

Så utrolig lekker!!

Takk for at du er med på utfordringen vår :)

Anja's KortKreasjoner sa...

Oi - dette var nydelig - og virkelig inspirerende :) For en fantastisk gave (til seg selv eller andre) Dette må jeg og prøve meg på en dag :)

Anja