onsdag 17. mars 2010

* Ladybug Tilda *......igjen


Her er et kort jeg lagde for noen dager siden, men som jeg ikke har rukket å ta bilder av før i dag.
Har igjen brukt det herlige motivet fra Magnolia; Ladybug Tilda! Hun er farget med distress ink i fargen bundeld sage(tror jeg den het).


Papirene jeg har brukt kommer fra Magnolia, Inkido og Prima.....


En liten marihøne charm passet godt på kortet!
Blondene er kjøpt i en lokal sybutikk... Så utrolig mange lekre blonder de har i disse symaskin butikkene... Kommer garantert til å ta en tur innom der snart igjen!


Rosene kommer fra Storyteller, den store hvite er fra Papirloftet.....

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

5 kommentarer:

Cathrine sa...

Nok et nydelig kort:) <3

Inger Marie sa...

Nydelig kort :)

Wenche sa...

Så lekkert!! Og Tilda er helt nydelig fargelagt. Søt er hun også :0)

Klem Wenche

Tone sa...

Kjempe fint kort og nydelige farger:)

Jeg så det forrige kortet ditt tidligere idag og synes stempelet var SÅÅÅ fint, ja sa da måtte jeg bare dra til byen å kjøpe det da;)

Ha en fortsatt strålende kveld:)

Angella sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min...
Helledussan så nydelig dette kortet var... så flink du er til å fargelegge...Lekkert!

klem fra Angella