onsdag 31. mars 2010

Nytt fra Wiff of joy


Her er enda et nytt stempel fra Wiff of Joy. Også her var det Camilla som var inspirasjonen til at det måtte bli mitt:-)
Litt uvante og sterkere farger enn jeg normalt bruker, men litt godt med aveksling!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Wiff of Joy - Wee & Uru Mr & Mrs Foxglove
Papir: Bazzil canvas - grønn og fersken
Mønsterpapir: Prima og Fancy pants
Pynt: Roser fra Storyteller(de er de beste. Holder formen så utrolig godt), roseknopper fra storyteller, kakeserviett, blonde, bling, hjertecharm...
Teknikker: Alle paneler er svertet med distress ink - vintage photo. Panelene er sydd på symaskin. Motivet er malt med distress ink refillers....



Har sett flere andre som har farget med litt forskjellige farger på dette motivet og syntes det var så flott. Jeg bruker som oftes bare en til to farger når jeg maler motiv, så dette gav mersmak..


Detaljer


Nå skal jeg straks av gårde på en liten påskeferie til Sverige; Grebbestad.... Men vil minne dere om Papir i hjertet galleriet... I dag er to nye gallerier åpnet og et av mine prosjekter for april var en Stationery boks... Klikk deg en tur innom her
Når jeg kommer tilbake legger jeg ut boksen her på bloggen!

God påske!!!!

8 kommentarer:

Hanne sa...

For et lekkert kort! Igjen... får jeg vel nesten si. Du er fantastisk dyktig og kreativ!

Klem Hanne

Gry-Beate sa...

Dette ble jo kjempe lekkert!! Flott med flere farger på motivet!!

;0)Gry-Beate

Marja Sch sa...

Wow what awonderful card. I love all teh layers. Hugs Marja

Cathrine sa...

Nydelig Gøril! Dette herlige stempelet kjøpte jeg og etter at jeg så at Camilla hadde brukt det, det var såå fint:D Håper du har en fin påske:) Klem

Kort og Søm sa...

Så fint kort! Likte godt det stempelet.
God påske :o)

Hildegunn sa...

Lekkert kort, herlige farger du har brukt! Så flott motiv, og som vanlig helt utrolig flott farget!

Håper at du får en fin påskeferie!
Klem

Ingrid sa...

This is so nice, the bright and though soft colours, the flowers... And I love the image. Nice!
Hugs Ingrid

Aina sa...

Du er så flink med farger og detaljer! Nydelig kort!
Det ligger noe til deg i bloggen min :)