tirsdag 16. mars 2010

♥ Til Signe♥


Nok et egg vises frem... Denne gangen er det tantebarnet mitt Signe på snart to år som skal få litt kos til påske!
Jeg har brukt et stående egg fra Åhlens, malt det i lys rosa og pyntet!


Herlige ladybug tilda:-) Farget med distress ink i fargene spun sugar og victorian velvet!


På toppen; en sløyfe, litt roser og en liten kakeserviett!

I dag ankom noen prinsesser og pirater postkassen min.. De ligger nå på hobbyrommet å venter på å tas i bruk! Det kribler i fingrene etter å male de, men det må vente noen dager... Både dager og kvelder er fylt opp med jobb og andre møter....

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

5 kommentarer:

mettepip sa...

Åh, dette var utrolig vakkert Gøril. Du er så god på det sarte, lekre uttrykket! Og så lekkert malt Tilda da!
Ha en fortsatt fin uke!
klem fra
Mette

Viddan sa...

Ååååhhh, så fint!!!
//Lena

Cathrine sa...

Nok et vakkert egg, Gøril! Heldige lille Signe :)

Klem fra meg

Wenche sa...

Så lekre påskeegg du lager. Helt nydelig pyntet. Det blir nok godt mottatt - særlig det som er oppi egget :0)
Klem Wenche

Ingunn sa...

Lekkert, lekkert!
Like fint som det forrige!