søndag 28. mars 2010

Vintage påskeegg


Jeg har laget påskeegg i vintage stil.... Disse tre skal ikke gis bort, men brukes som påskepynt her hjemme... Det blir den eneste påskepynten jeg har:-)


Dette egget er fra Åhlens og er stående....
På alle eggene har jeg brukt decopage over gamle boksider og pyntet med fjær, charm, knapper og blonder. På dette egget har jeg også brukt et chipboard hjerte fra Melissa Frances...


Herlig charm...


Knapper og hyssing er utrolig flott som pynt.. Liker godt denne kombinasjonen og bruker den ganske ofte!


Et liggende egg med de samme detaljene på som de to andre...



7 kommentarer:

Karin Seiness Lilleseth sa...

Flotte Vintage-egg du har laget. De er bare så nydelig og pynter opp huset (",)
Påskehilsen fra Karin

milli sa...

Så utrolig flotte egg! Likte veldig godt hvordan de er dekket med gamle boksider, kjempefint!:)

Klem fra
Camilla

Merethe sa...

Oiii så knalltøft! Blir nesten stum

Wenche sa...

Oj, de ble skikkelig flotte!
Du er jo rene påskeegg spesialisten.

Ønsker deg en riktig flott og kreativ påske.

Klem Wenche :0)

Cathrine sa...

Så herlige påskeegg! De passer nok perfekt inn i hjemmet ditt:)))) God påske vennen! Klemmer

Helle sa...

Hei Gøril
Jeg kan ikke skjønne at jeg ikke har "oppdaget" deg og dim blogg tidligere...
Her er jo så mye lekkert,og du er dyktig!
Har lagt meg til som følger av din blogg,må jo innom titt og ofte skjønner jeg :-)
Ha ei kreativ og god påske.
Klem fra Helle,som samtidig ønsker deg velkommen innom til meg..

Grethebella sa...

For noen flotte egg du har laget.
Jeg innom deg ofte, men ikke så flink til å kommentere:0/.
Du lager utrolig mye flott.

Dte ligger noe til deg i bloggen min.
Grethe