søndag 28. mars 2010

Whiff of Joy: Wee & Uru Mother & Child


Nok et wiff of joy kort fra meg. Jeg var solgt da jeg så Camilla sitt kort med disse herlige figurene på, og visste at jeg måtte få tak i disse stemplene.
Motivet er fargelagt med distress ink refillers, og trykket ut med spellbinder dies...


Papirene er fra Panduro(rosa), og det grønne sommerfuglpapiret er fra Prima. Vakkert!
Blonden har jeg kjøpt hos en lokal hobbybutikk, mens perleraden er fra Panduro.


Blomstene kommer fra Storyteller, og papirloftet. Jeg har også brukt en sommerfugl fra Karen Marie Klipp.

Jeg har laget to nye egg igjen! Litt annen stil denne gangen og de kommer på bloggen om kort tid!

Tusen takk for at du besøker bloggen min og alle de koslige hilsnene dere legger igjen!

12 kommentarer:

Marja Sch sa...

Ohhh such a lovely card. Wonderful colours. Hugs Marja

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort du har laget!!!Kjempe flotte farger satt sammen. Kjempe herlig motiv, som er nydelig malt!!

;0)Gry-Beate

Kristine sa...

Wow Gøril. Dette kortet er jo så utrolig nydelig;)
flott fargelagt og pyntet så vakkert.
Ønsker deg en god søndag vider. Og så gleder jeg meg til å se eggene dine:)
klemmer fra kristine

Hildegunn sa...

Knallherlig kort, lekkert pyntet! Jeg blir veldig inspirert av det du lager, tusen takk!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem

Karin Seiness Lilleseth sa...

Virkelig et utrolig nydelig kort Gøril(",) og flotte detaljer.
Påskehilsen fra Karin

Hanne sa...

Virkelig et nydelig kort igjen! Det motivet er jo så flott! Vakkert pyntet og nydelige farger!

trine sa...

Nydelig kort i flotte farger. Flott motiv også:) Likte dette kortet veldig godt!

Jorunn sa...

Ååå nydelig kort! Herlige farger og lekre detaljer!!!
De motivene til Norma Fickel er bare sååå skjønne!

Klem,
jorunn

Hege sa...

Nydelig kort! Likte stempelet kjempe godt - og fargene. Du er kjempe flink med å sette sammen blomster! Får idear og inspirasjon hos deg! God Påske

Wenche sa...

Så nydelig kort med så mange lekre detaljer! Du er bare så flink..

Jeg har noe til deg i bloggen min.

Klem Wenche :0)

Inger Marie sa...

Nydelig kort Gøril :)
Lekkert fargelagt og så mange lekre detaljer.
Ønsker deg en god påske og tar du turen innom bloggen min, ligger det noe til deg der.
God klem

Kristin sa...

Vanvittig flott kort! :D