torsdag 11. mars 2010

You make me so happy!


Som mange av dere har gjettet, så var det et påskeegg dere så en liten bit av i forrige innlegg!
Syntes det er så gøy å dekorere de, så det er mange som skal bli glade til påsken i år!
Jeg fant nettopp ut at jeg har fått fri hele påsken!! Jippi... 10 dager sammenhengene fri!


Påskeegget er laget på samme måte som de jeg tidligere har vist.. Startet med å male det hvitt.. Her har jeg brukt akrylmaling..
Den lille tagen har fått et tynt og grisete lag med Gesso.
Teksten er klistremerke fra Melissa Frances.


Denne herlige rosen er fra Prima og den kjøpte jeg når jeg var innom Papir i hjertet for første gang på tirsdag! Så utrolig koselig butikk! Skal tilbake på sykehuset i Porsgrunn i april, så da blir det nok et nytt besøk:-)


Dette egget skal min samboer få! Han gjør meg virkelig HAPPY!


Så var det en nyhet!
I Januar ble jeg kontaktet av en Hobby butikk her i Moss... Hobbykunst! De lurte på om jeg ønsket å samarbeide med de på ulike områder!
Jeg kan nå med glede si at jeg er med i deres designteam her i Moss!!!
Skal ned i butikken etterpå å levere mine første kort! Litt av oppgavene er å hjelpe de med å ta inn produkter, lage kort som stilles ut i butikken også skal jeg holde kurs!!! Hjelpes! Det kan bli spennende!!!! Mitt første kurs blir med distress ink!
De har kun fysisk butikk, men en hjemmeside og egen blogg!
Du kan lese mer her

Jeg kommer til å legge ut kortene jeg lager for de her i bloggen også!

Ha en flott torsdags kveld! Her brukes torsdagene til vask og rydding! Da er alt klart til helgen starter i morgen!


6 kommentarer:

Hildegunn sa...

Knallflott egg, herlig pyntet!
Og gratulerer med enda en DT-jobb! Morsomt å være litt innkjøpshjelp også ;)

Ha en flott kveld!
Klem

Jenta fra Vornese sa...

Nydelig:)

Wenche sa...

Ah - det var ordentlig lekkert - akkurat som det forrige! Hvilken str er det på eggene du pynter?

Kort og Søm sa...

Velig fint!! :o)

Cathrine sa...

Nydelig!!♥ Og gratulerer med enda en DT-plass!:) Heeeldig:)♥

Marte sa...

NYDELIG egg, og så fantastisk nyhet! Gratulerer så utrolig mye, det er deg vel fortjent! :) Blir spennende å følge deg der - kanskje jeg må melde meg på kurs!!

God natt søta mi :)