mandag 12. april 2010

Bordkort til bryllup - DT papir i hjertet


Her kommer et eller egentlig to innlegg i ett!
De som besøker bloggen min har vel kanskje skjønt at jeg er i bryllups modus om dagen og det er stort sett det det går i utenom jobb og skole. I dag gjelder det bordkort!
De to første bildene i dette innlegget viser de bordkortene jeg egentlig hadde tenkt å ha i bryllupet mitt.. Jeg ville at de skulle være mest mulig like invitasjonene, og brukte stort sett de samme materialene på disse... Det jeg ser nå, med bare 40 dager til bryllupet, er at jeg ikke tror jeg har tid til å lage disse... Det krever mye med stempler, farging, sverting, crakelering etc......

Derfor har jeg laget en ny variant(som går litt raskere) som ikke krever like mye tid. Dette er også et DT bidrag for Papir i hjertet!


Hvilket av de to likte du best? Hyggelig med tilbakemelding på dette i kommentarboksen! Skriv gjerne hvorfor også!

17 kommentarer:

Tone sa...

Disse bordkortene er nydelige begge to:) Men må nok inrømme at jeg likte nr en best. Må tillegge da at jeg synes du har laget ett flott alternativ, som absolutt er en flott erstatning til nr 1.

Jeg likte den første best fordi jeg elsker det hjertestempelet og synes utformingen/ideèn på bordkortet er finest:)

Lykke til med valget:)

Klem fra Tone:)

ps; det er viktig å ikke slite seg helt ut til bryllupet;)

Hildegunn sa...

Nyyyydelige bordkort begge to.
Jeg likte det nederste best, selv om jeg er veldig glad i hjertestemplet du har brukt på alt. 1. Jeg er stor fan av spellbinderdies, og disse hjertene er intet unntak. Supert med rosen i hjørnet!

Håper at du klarer å bestemme deg og ikke sliter deg ut før bryllupet. Tror dette blir megabra og superflott uansett!

Stor klem

Kort og Søm sa...

Utrolig flotte begge to! :o)
Jeg liker nr 2 best, for den er litt renere i stilen.
Hilsen Fredrikke :o)

Håndlaget med glede sa...

Nyyydelige begge to, men holder en knapp på det siste:)) Nydelige farger og sammensetning og rent og fint til bryllup.. Du er sååå flink og jeg elsker prosjektene dine:)))

Hege-Annie Simonsen sa...

Flotte og lekre, begge to - hver på sin måte! Jeg elsker Stempelglede stemplene - og stempelplaten med hjertene derfra er en klar favoritt hos meg!! Likte de revne kantene og det litt mer vintage/eldete preget. :)

Ha en fin kveld! Klem, Hege

Karin Seiness Lilleseth sa...

Nydelige begge to, men likte nr. 2 best. Nydelig tekst på hjertet og rent og enkelt pyntet. Virkelig delikat (",) Go for it!
Hilsen fra Karin

MonaV sa...

WOOOW...de flotteste bordkortene jeg har sett...begge 2.
Min favoritt er nr 1, digger den røffe stilen på det.
Du har virkelig noe spennende i møte skjønner jeg.
Lykke til!!!

Jenta fra Vornese sa...

For noen nydelige bordkort! :)

Hege fra Ditt og Datt sa...

Kjempefine bordkort! Jeg likte faktisk det siste best, jeg er litt "enklere" i smaken :) Jeg er i samme modus for tiden..;) Når skal du i ilden?

Klem Hege

Wenche sa...

Åhh, de er så nydelige begge to. Begger er like lekre på hver sin måte. Nå er jeg stooor fan av de hjertestemplene til Stempelglede - har t.o.m fått de i hus, men ikke brukt dem ennå :0) Tipper det er en travel tid for deg nå og dermed så stemmer jeg for nr.2.

Vårklemmer fra Wenche :0)

Gørils kreativiteter sa...

Tusen takk for alle de herlige kommentarene dere har lagt igjen og for at dere har hjulpet meg med å velge... Hadde vel halveis bestemt meg for nummer 2, og nå er jeg ganske sikker på at det blir den

Camilla sa...

Ååå for noen vakre bordkort!! Og hvordan kommer du på det?!:))
Nr en er en klar favoritt, men nr to er et flott alternativ! Du må ikke slite deg helt ut heller, det er jo "litt" andre ting du skal forberede også;)
Klemmer fra Camilla.

Venke sa...

Veldig fine begge to, skulle jeg velge for deg så hadde det nok blitt nr. 2.
Veldig glad i hjertestempelet, men allikevel var det stiligere det andre, synes jeg :)

Cathrine sa...

Kan ikke velge, de er like nydelige, så dette valget må du ta selv snupp! Du er så flink!

papirdilla sa...

Disse var helt nydelige, begge to! Holder kanskje en knapp på det første. likte veldig godt den litt røffe stilen på det. Uansett hva du velger, blir det i alle fall nydelig:)

Klem,
Hanne

Therese sa...

Nydelige begge to, men synes du skal gå for nr 2, nettopp fordi tiden kanskje ikke helt strekker til med å lage det første alternativet. Alternativ nr 2 er stilrent og vakkert. Tror det blir et lekkert pyntet bord(håper vi får se noen bilder av det...*smil*) Klem Therese

Astrid sa...

Hei :) Så nydelige bordkort! Likte nr 2 best - så romantiske! Jeg har noen spørsmål:)

Jeg skal gifte meg sommeren 2012 og vil gjerne lage bordkort liknende nr 2! Men, den kommende mannen vil ikke ha hjerter, haha! Har du noen forslag til hvordan man kan bruke de samme komponentene, men ikke ha hjerter?

Og jo! Hva slags papiret har du bak vintage boksiden?

Klemmer :)