tirsdag 20. april 2010

Bursdags Tilda


Jeg ble så inspirert av et kort jeg så i seneste nummeret av magnolia Ink... Her var det gjort litt maskering, og det er en teknikk jeg ikke har brukt på lenge! Jeg har maskert sammen tre Tildaer som er i bursdagsselskap!:-)


Motivene er malt med distress ink refillers.. Etter jeg hadde tatt bilde, så jeg at jeg hadde bommet skikkelig på hårfargen til jentene... Ser nesten ut som jeg har glemt å dra ut fargen i kantene... men det får jeg rette på!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Magnolia
Tekst: Stempelglede
Papir: Hvit og rosa bazzil canvas
Mønsterpapir; Inkido, Maja design
Annet: Blomst fra papirloftet, roser fra storyteller, glitterlim fra Rhyer, kakeserviett og halvperler.
Teknikker: Alle paneler er sydd på maskin.



Håper du har en strålende uke!
Tusen takk for at du besøker bloggen min, og for alle herlige kommentarer som er lagt igjen!

8 kommentarer:

Wenche sa...

Nyyydelig!!! Lekkert malt og pyntet som vanlig. Du er såå flink!

Klem Wenche

Bente sa...

Åhhh så nydelig, perfekt maskering og det ble så lekkert - nydelige farger og ah - bare helt herlig altså ;)
Man burde være flinkere å maskere - det blir jo sååå flott!!
Ha en fin kveld,

Klemmer fra Bente

mettepip sa...

Så flott dette var Gøril! Maskering er jo så gøy, men går litt lenge mellom hver gang jeg gjør det også, men nå ble jeg inspirert;)
Du maler jo så lekkert da!
Ha en god natt!
klem fra
Mette

tanja sa...

love this sweety your girls card by by tanja

Cathrine sa...

Vakkert kort! Og så utrolig flott maskert og fargelagt!! <3 <3

Yvonne sa...

Dette var et utrolig nydelig kort! Fikk jammen lyst til å maskere litt selv jeg nå. Herlige farger du har brukt her, og motivene er jo så flott malt.
Ha en super dag!
Klem

Karin Seiness Lilleseth sa...

Kortet ditt ble bare utrolig flott (",) Jeg blir veldig inspirert. Får lyst å maskere litt jeg også!
Hilsen fra Karin

Kim Piggott sa...

Oh wow!!!!!!!!!!
This is so utterly stunning!
Your masking is perfect they look so sweet and your colouring is superb!
I love your wonderful paper and design!
Pure perfection!
hugs
kim x