lørdag 10. april 2010

Konfirmasjon og bryllup


I dag skal jeg vise frem et konfirmasjonskort som har ligget på hobbypulten noen dager.. Tiden strekker ikke til om dagen, og andre oppgaver enn hobby må prioriteres. Men det som gjenstod på dette kortet var å sy arkene og sette det sammen!


Jeg har brukt denne herlige Häglaren, og valgt brune og blå farger! Et guttekort! Veldig sjelden jeg lager det...


For en stund siden viste jeg dere en sneakpeak på bryllupspermen min. Om du ønsker å se utsiden kan du gå hit
Sidene inni begynner å fylles opp og jeg tenkte å vise noe av det som er i den. I permen samler jeg alt jeg finner av inspirasjon, og alt annet som har med bryllupet å gjøre. Morsomt å se tilbake på senere!
Her er noen av inspirasjonsidene jeg har samlet:


Denne siden gav meg inspirasjon til blomster på bordene!
Syriner, roser og kanskje noen hundekjeks???


Inspirasjon til bordkort og servietter... Herlig med den lille roseknoppen!


Her fant jeg inspirasjon til brudebukett... Denne skal jeg lage selv....


Enda mer inspirasjon til bordpynt.... Alle sidene er funnet i Jeanne d`arc magasiner! Elsker disse bladene da de er fylt med inspirasjon og vakre bilder!

Nå skal jeg hoppe i dusjen og ut å ordne litt!
I kveld skal jeg på konsert! Jippi!

God lørdag! Klem fra Gøril

5 kommentarer:

Cathrine sa...

Herlig kort!♥ Og så masse flott inspirasjon bryllupspermen din er fylt med! Misunner deg virkelig!♥

God helg, kos deg masse på konsert!!

Klem ♥

Solblomst sa...

Så fint kort. Lykket il med bryllupet. Så spennende med den bryllupspermen. Sikkert veldig fin å titte i i fremtiden.

Ellen sa...

Hei!:) Dette må være et av de flotteste gutte konfirmasjonskort jeg har sett! så masulint, men samtidig klart å få det "koselig". Du er så god, og inspirerende!


Forts flott søndag:)
Klem Ellen

Ellen sa...

.Lykke til m bryllupet!.Ser at alt er godt planlagt og den minste lille detalj blir studert, i bryllupspermen din! Den Var utrolig flott, og blir sikkert til stor glede for alle fremtidige år óg:)

Erica sa...

Vilket underbart kort!!! jättefint upplägg och vackra papper och färgläggning.

Gillar era nya lanserade papper också, ser jättefina ut, precis i min smak, pappersälskare som jag är!!

Kram, Erica