torsdag 15. april 2010

Konfirmasjonskort med Wiff of Joy


I går fikk jeg endelig satt meg ned å laget et kort! Herlig.....
Motivet fra Wiff of Joy har ligget ferdig malt lenge, og endelig kom det på plass på dette konfirmasjonskortet!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Wiff of Joy, og Prima
Tekst: Stempelglede, og Norsk stempelblad
Papir: Bazzil canvas
Mønsterpapir: Maja design og Magnolia
Pynt: Roser fra Nille og storyteller, bling fra Kaiser Craft, bånd fra Nille, kakeserviett, charm, MS punch, Spellbinder dies, tags
Annet: Motivet er malt med distress ink refillers. Alle panelerer sydd på maskin...


I går var jeg innom Nille og de har nettopp fått inn roser..... Måtte ha med meg et par pakker!


Detaljer



I går fikk jeg Magnolia Ink magasinet.. Masse herlig inspirasjon. Tror det var Tab som hadde laget et type brettekort og dette ble jeg inspirert av. Jeg har laget min egen variant og tatt bort noen av elementene hun hadde!



Herlige ordtak!



Her er pengelommen som jeg har blitt inspirert av Camilla til å lage. Hun hadde en tutorial for Wiff of Joy på ulike måter å lage pengelommer i kort. Et mini criss cross kort var et av de!
På klaffen som ligger ned kommer det etterhvert personlig tekst til konfirmanten!


Ønsker alle en riktig god torsdag.. ikke lenge til helg!
Vil også takke alle som har kommentert på forrige innlegg og som har hjulpet meg med å velge bordkort til bryllupet!

12 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempelekkert!! :) herlige ark du har brukt! Og skjønne stempler og detaljer, hele veien! :)

Ha en fin dag! Hilsen Hege

Cathrine sa...

Nyydelig kort, så masse lekre detaljer!! Og så søtt stempel, såklart nydelig fargelagt! Ha en fin torsdag du og:) klem

Gry-Beate sa...

Nydelig kort, flott sammensatt på alle måter!! Nydelig malt motiv, og de herlige arkene da, blir nok en pakke med de til helgen!!!

;0)Gry-Beate

Laila sa...

Det er nyydelig ;-) Fine farger, og lekkert komponert !! Den bretteteknikken var stilig, veldig greit med nye variasjoner.

Anne Bente sa...

nejjjj hvor er den dog bare smuk, flotte detaljer og farver.

Randi Th. sa...

Ordentlig flott!!! Dette kortet har du nok lagt mange timer i?

Ha en fin dag!

-klem-

Ida sa...

Kjempe fint! Masse detaljer, og nydelig stempel!
Ida

lillesmor sa...

For et lekkert kort du har laget! Det var virkelig nyydelig.

Marte sa...

Du er så utrolig god, vennen min! :) Tusen takk for varmende ord! :)

Dette kortet er jo utrolig flott, jeg suger til meg inspirasjonen, og noterer masse smarte tips bak øret! Skal lage konfirmasjonskort neste uke, trengte virkelig litt inspirasjon!

Så koselig at du liker bryllupsbloggen også. Ble så inspirert av deres koselige side! :)

Gode klemmer til deg!

Håndlaget med glede sa...

Bare helt lekkert:))

trine sa...

Hei, har noe til deg i bloggen min:)
Klem Trine.

Hildegunn sa...

Knallekkert kort, herlig bretteteknikk og en super pengelomme du har laget! "lagrer bak øra".