tirsdag 6. april 2010

Magnolia bokmerke


Det siste påskeprosjektet mitt viser jeg frem her.... Jeg fant ut at jeg trengte et bokmerke til meg selv, og da ble det denne herlige Tildaen som fikk pryde det!
Selv om hun tilhører julekolleksjonen til magnolia kan hun brukes året rundt! Hun forteller at du er en stjerne! En nummer en:-)


Her er hele bokmerke... Får håpe hun passer inn i boken jeg leser som er en liten pocketbok av Cecilie Samartan(husker ikke helt om det er slik hun skriver navnet sitt)!
Jeg bruker bokmerker i alt fra bøker til blader så jeg får aldri nok av disse!


Litt blomster må også være med!

5 kommentarer:

mettepip sa...

Så søtt bokmerke du har laget!
Kan trenge flere slike ja!
klem fra
Mette

Cathrine sa...

Ååh, så herlig bokmerke Gøril!<3 Det blir jo en fryd og lese bok med et slikt vakkert bokmerke!

Chris sa...

So very beautiful and such wonderful colouring on your sweet Tilda! I think this is too gorgeous to use inside a book :). Chris x

Wenche sa...

Nydelig bokmerke og så fint fargelagt!
Klem Wenche :0)

*Bling* sa...

Åh så mycket fina kort och nya idéer man kunde hitta här, så fint, precis i min smak...