fredag 2. april 2010

Prinsesse Tilda


Møt Prinsesse Tilda
Du har kansje sett henne før, men ikke på denne bloggen... Hun er så nydelig!
Denne gangen har hun fått plass på et criss cross kort i rosa toner... Så langt kom jeg med min utfordring om å bruke litt andre farger*lol*


Jeg må også forberede på maaaange bilder!!!!! Det ble en del knipsing av denne søtnosen!


Den lille hjertecharmen har fått plass på en hempe på kortet som er inni kortet... Denne ideen er hentet fra Camilla


Litt bling, og rosene som alltid er med på mine kort!
Ellers har jeg brukt:
Motiv: Magnolia
Tekst: Mini alpha stickers
Papir: Bazzil canvas
Mønsterpapir: Maja design, og inkido
Pynt: Stor hvit rose fra Prima, små roser fra storyteller, bling fra kort og godt, roseknopper fra storyteller, Martha stewart punch, blonder, kakeserviett, scrappers floss, spellbinder dies.....


Den vakre prinsessen er farget med distress ink refillers og har fått en del glitterlim på seg!


På innsiden finner man enda en liten prinsesse!


De to prinsessene samlet


13 kommentarer:

Cathrine sa...

Åååh♥ De er så nydelige! Spesielt den skjønningen på fremsiden! Virkelig en prinsesse♥ Og så nydelig fargelagt! Synes ikke det gjør noe at du ikke bruker så mange forskjellige farger, for det blir et mesterverk uansett!♥♥♥ Herlig! Og kortet er jo så fint!

Ha en fin langfredag:)

Kleem♥

Wenche sa...

Nydelig prinsesse ja...du tuller :-) De er jo helt fantastiske og du har bidratt til det. Så nydelig fargelagt og pyntet at jeg går tom for ord. Kortet gnistrer!!

Påskeklem fra Wenche :0)

Aina sa...

Disse stemplene er så søte, men det er fargeleggingen din som gjør dem så spesielt nydelige!
Helt nydelig!

trine sa...

Hærlig kort, med et hærlig stempel. Å ikke minst så flott fargelagt:)

Ha en flott dag:)

mettepip sa...

Enda et utrolig vakkert og detaljrikt kort fra deg Gøril! Du er jo så flink med disse rosafargene da! Den Magnoliajenta ønske jeg meg, hun er så utrolig søt!
Ønsker deg en fortsatt god påske!
klem fra
Mette

Trine Lise sa...

Nåe så nydelig!!!
Utrolig lekkert fargelagt, og alle detaljene er akkurat på riktig plass. Glitteret på kjole, hansker og tiara var bare prikken over i`en.

Ha en fortsatt fin og kreativ påske.

Hege sa...

Helt nydelig kort! Prinsessen var kjempe fin og veldig fint malt. Mange fine detaljer.

jolanda sa...

wow!! very nice card and this little Tilda is sooo cute with all her glitter :)) have a nice day, jolanda

Jannie sa...

Wow !! I don'tknow what to say.
What a stunning card.
I love this image,the colors,I love all of it.

Happy Easter for you and your family.

hugs Jannie.

Anne Bente sa...

åh...... noget sååååå smuk.

Håndlaget med glede sa...

Så utrolig lekkert:)) Du tryller både med papir og pynt:)

Erika sa...

Aldri har jeg sett vakrere kort! Kan jeg vise frem noen av bildene fra bloggen din på kreativekvinner.blogspot.com?

Erika :)

Merethe sa...

Wow. Så utrolig lekkert! Du lager de vakreste kreasjoner, blir helt målløs jeg;-)