torsdag 22. april 2010

Rosa vintage


I dag har jeg et rosa vintage kort å vise frem! En god blanding av rosa og grønt... Herlig!
Jeg tok utgangspunkt i bilde når jeg valgte papirer og pynt. Syntes fargene i bildet er så herlig!


Stempelet kommer fra Stempelglede.. Et av mine favorittmerker!


Diverse blomster samlet sammen i en bunt!


Ellers har jeg brukt halvperler, gammel bokside, kakeserviett, og blonder!


Tusen takk for at du besøker bloggen min og alle de søte og herlige kommentarene som legges igjen! De gir meg masse inspirasjon!

5 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Å, for et lekkert kort. Nydelige farger og vakre detaljer.

Klem, Trine :)

Jorill sa...

Kjempelekkert vintage kort du har laget i nydelige farger :) Ha en fin kveld.

Therese sa...

Vakkert og delikat. Jeg er veldig fan av slike kort. Dette var virkelig lekkert. Nydelig blomsterpynt. :)

Kort og Søm sa...

Dette var fint!! :o)

Grethebella sa...

Sukk... vakkert rett og slett!