søndag 18. april 2010

♥ Signe 2 år ♥


Her er et kort til tantebarnet mitt Signe som fyller 2 år 7.mai. Hun har en kanin som må være med når hun sover, og hva passer vel bedre enn denne lille kaninen fra Magnolia? :-)


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Magnolia
Tekst: Klistremerker fra MME
Papir: Bazzil Canvas
Mønsterpapir: Magnolia
Pynt: Blomst fra papirloftet, roser fra storyteller, glitterlim fra Rhyer, charm, knapp, kakeserviett, blonde, bling fra Kaiser Craft...
Annet: Motivet er malt med distress ink reinkers....


I går skulle jeg egentlig ha vært en tur på Scraporama, men brud som jeg skal bli måtte jeg ut å undertøyshoppe.. og det tok maaaange timer... Nesten litt sliten enda! Men utrolig koselig var det! Planen var Oslo, men vi kom oss aldri fra Ski, så dagen ble tilbragt der... Men fikk det jeg skulle ha, og mere til! Blant annet var jeg innom Minnehjørnet.. Alltid like morsomt å gå i den butikken!


Happy Sunday!!!

17 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelig kort, utrolig søtt stempel og masse vakre papirer!!
Ha en herlig søndag!
Klem, Bente

Camilla sa...

Men så söt!
Signe kommer att bli överlycklig över kortet.
Motivet passar ju jättebra till henne.
Gillar ditt upplägg av kortet och dom små bokstäverna är ju så fina.
kram Camilla

Elly sa...

Wow, this is such a gorgeous card. I love it!!
hugs, Elly

Gry-Beate sa...

Dette var et utrolig vakkert kort!! Nydelig malt motiv!!

;0)Gry-Beate

Trine Pedersen sa...

Utrolig vakkert kort med søtt motiv. Dette må jo bare bli en vinner hos tantejenta. :)

Ha en super søndag!

Klem, Trine :)

MonaV sa...

Kortene du lager er virkelig nydelige.
Masse herlige detaljer og fint malt.

Ellen sa...

Det var et av de flotteste kor jeg har sett!Lekre papir, nydelig oppsett og dekorering! Du lager utrolig masse flott.

Legger meg til som følger jeg, og velkommen skal du være til å ta en titt på min nyetablerte blogg!:))

Ellen:)

CraftyC sa...

Your card is gorgeous. I love all the pretty detail!
Clairex

Ida sa...

Heldige Signe!
Dette var et utrolig vakkert kort!
Nydelig fargelagt motiv, og nydelige ark.
Ida

Helle sa...

Hei Gøril
Ååå,så nydelig kort !!
Kreativ hilsen til deg fra Helle

Astrid sa...

Hei Gøril:-)

Jeg har fulgt bloggen din en stund nå men har vært dårlig på kommentarfronten.
Du har en koselig blogg med noen fantastisk flotte kunstverk i;-))
Kortene dine er så nydelige og så gjennomførte:-)) Her er det bare å nyte....
Lykke til med alle bryllupsforberedelsene dine!!

Klem, Astrid

♥Hanna♥ sa...

Hei Gøril! ♥ For et utrolig lekkert kort du har laget til Signe! Skikkelig lekkert med nydelig motiv og herlige ark! Flotte farger og lekre detaljer! Ett helt perfekt kort rett og slett! ♥ Elsker oppsettet! Flink du er! :)

Har sett litt i bloggen din, og jeg er virkelig imponert! Det ene finere enn det andre.. Masse blomster, fjær, perler, blonder, bånd, ja alt! Dette er bare enn drøm av kreativitet! Jeg er HELT imponert! :o) Kjempeflink er du! ♥

Håper at du har hatt ei flott helg, og er klar med masse ny energi til ei ny uke! :)
Klem fra Hanna♥

Ingrid sa...

O, what a sweet bunny! Lovely details. Great work!
Hugs Ingrid

Cathrine sa...

Vakkert kort!! <3

Aina sa...

Ååååh, så supersøtt dette var da! Herlige farger og detaljer, og nydelig fargelagt motiv :)

Anne-Britt sa...

Kjempe nydelig kort du har laget. Og har bladd ellers i bloggen din. Så mye flotte kort. Du er dyktig :)

Chris sa...

Such a beautiful card Goril! I love your colouring and all the wonderful details of your design, you're so talented! Hugs,Chris