mandag 5. april 2010

Sketchy colors # 18


Jeg bare måtte hive meg på Sketchy colors skisseutfordring denne uken..
Likte skissen så utrolig godt...(Skissen er med i slutten av innlegget). Jeg har valgt å snu skissen for å få brukt stempelet jeg har valgt.


Et gammelt hänglar motiv jeg har kjøpt av Camilla... Herlig syntes jeg! Hun er malt med distress ink refillers....


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Hänglar
Tekst: Heartfelt design
Papir: Bazzil canvas
Mønsterpapir: Kaiser Craft og TPC studios
Pynt: Blomster, bling, brad, halvperler, Martha Stewart punch, charm...
Annet: Alle panelene er sydd på maskin og svertet med distress ink- vintage photo


Litt bling....


Her er skissen.. Helt herlig å jobbe med!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen og for at dere besøker bloggen min!

8 kommentarer:

Cathrine sa...

Vakkert kort, Gøril!!<3 Nydelig malt! Skissen er helt topp, tenkte og sette meg ned med den i kveld:)

Klem

Tone sa...

Nydelig kort Gøril - virkelig herlige farger sammen! Og det stempelet var fint og flott malt:)

Klem fra Tone:)

Wenche sa...

Absolutt vakkert!! Nydelig malt motiv og lekre farger.

Klem fra Wenche :0)

miapia sa...

Nydelig kort med nydelige detaljer!!!

Aina sa...

Så nydelig kort, i herlige farger! Og motivet er helt nydelig fargelagt :)

mettepip sa...

Nydelig kort og fin løsning på skissa! Vakre farger du har brukt.
Nydelig malt motiv som alltid!
klem fra
Mette

Ida sa...

Hei! Heldig var jeg som fant bloggen din, for her var det masse vakkert!
Legger meg til som følger nr 100!
Denne skissen så morsom ut, og du har virkelig laget et flott kort. Og henglar er virkelig fint fargelagt!
Ida

Maya sa...

Vakrere kan det jo neimen ikke bli!!
Så lekre detaljer å feste øynene på,nydelige farger og vakkert malt hÄnglar :)
Nydelig!!
Takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya :)