torsdag 1. april 2010

Staffelikort


Det ble en meget kort påskeferie på hytta i år:-) Sånn er det når man bor så nærme! Når jeg først er hjemme kan jeg jo passe på å oppdatere bloggen igjen, og denne gangen med et staffelikort med Sara Kay motiv!


Grønt og brunt denne gangen... Jeg utfordrer meg selv med valg av farger om dagen.. eller rettere sagt: Jeg MÅ utfordrere meg selv med farger.. Mangler både lys blå, lys rosa og hvit bazzil og det er nettopp disse fargene jeg bruker mest! Må tenke grundig hver gang jeg skal lage et kort.. Men egentlig ganske greit for da blir jeg litt presset til å bruke litt andre mønsterark!


Oppskrift:
Motiv: Sara Kay
Tekst: Stempelglede
Papir: Brun og nougat farget bazzil canvas
Mønsterpapir: Prima
Annet: Chipboardnøkkel(malt med crackle paint), kakeserviett, roser, blader, rondell og splittblinders, nøkkelcharm, hyssing.
Teknikker: Alle panelene er sydd på maskin. Motivet er malt med distress ink refillers. Teksten er embosset med embossingpulver fra Ranger - Frayed burlap.



Tusen takk for at du besøker bloggen min!

7 kommentarer:

Hildegunn sa...

Supernydelig! Flott med litt andre farger også, du fikser det veldig bra! Satser på flere oppdateringer fra deg i påska :)

Ha en fin kveld!

Cathrine sa...

Så flott!!

CraftyC sa...

Your card is gorgeous, I love easel cards!
Clairex

Wenche sa...

Helt nydelig, Gøril. Brunt og grønt er så lekkert sammen og så har du fått på noen helt utrolig fine detaljer!

Påskeklem fra Wenche

Anneke sa...

this card is very beautiful and gorgeous.
i love the frame and stamp

Tone sa...

Nydelig kort Gøril - flotte farger sammen!

Ønsker deg en fortsatt flott påske:)

Klem fra Tone:)

Merethe sa...

Et nydelig kort. Du har etter min mening klart din egen utfordring med glans.