onsdag 7. april 2010

Stationery boks - DT Papir i Hjertet


Inne i boksen finner man 4 store kort, 4 små og et bokmerke.

Materialer:
Bazzill: Canvas - Sea water
Bazzill: Canvas - White
Mønsterpapir - Inkido


Detaljer


Jeg er så glad i tags eller bokmerker som jeg bruker de til... Her er bokmerke som finnes i boksen...
Materialer jeg har brukt er:
My Minds Eye: Lush Pink Floral
Vintage boksider
French Doilies Round 4" 5 stk
Knapper
Rub-ons - Melissa Frances
Utklippsark


Her er det første av de fire små kortene. Alle de små måler 8 x 10 cm
Materialer på dette kortet er:
Bazzill: Canvas - Aloe Vera
Mønsterpapir - Prima
Heartfelt Design: Gratulerer


De store kortene måler 12 x 15 cm...

På dette første kortet har jeg brukt:

Bazzill: Canvas - Aloe Vera
Bazzill: Canvas - White
Mønsterpapir - Prima

Heartfelt Design: Medvind


13 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Himmel og hav så nydelig!!!

;0)Gry-Beate

Cathrine sa...

Herlig!!♥

Trine Pedersen sa...

For et imponerende arbeid, jeg blir helt målløs. :) Så vakker boks med så mye lekkert innhold.

Klem, Trine :)

Mo sa...

Dear Goril!
I just found your blog and I like every single creation from you, your work is gorgeous !!!
Hugs,
Mo

Bev sa...

Wow wow wow! What an amazing project - absolutely stunning! x

mettepip sa...

Utrolig flott Gøril! Du tryller fram de lekreste kreasjoner - bare til å ta av seg hatten her;)
klem fra
Mette

Wenche sa...

Åhh...den boksen var rålekker. Og innholdet er ikke mindre imponerende. Så nydelig pyntet alt sammen. Heldig den som mottar denne.

Klem Wenche :)

Ingunn sa...

Himmel- enda en kjempelekker stationery boks!
Jeg er dypt imponert og inspirert!

Aina sa...

Wow, jeg blir helt stum....
Nydelig! :)

Elly sa...

Love the things you make, they are all gorgeous!!

hugs, Elly

Karen O sa...

Nydelig!!! Blir helt målløs over hva du klarer å trylle frem... Heldig den som mottar boksen!
Har du mal eller fremgangsmåte på hvordan du lager boksen?
-karen

Cathrine sa...

Lekkert hele pakka!!♥
God helg!

Wenche WTE sa...

Kjempeflott boks du har laget.
Flotte farger og nydelig pyntet.
Her har du lagt ned mye arbeid.
Ble veldig inspirert.
Hilsen Wenche