lørdag 17. april 2010

Sukkersøtt - Vintage


Her er mitt bidrag til ukas utfordring hos sukkersøtt som er vintage med 3 blomster eller mer!
Jeg har valgt et kort i brune toner med de nye papirene fra Kaiser Craft!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Internett
Stempler: Stempelglede
Papir: Bazzil canvas
Mønsterpapir: Kaiser Craft - Kaisercraft: Cafe Culture Hazelnut
og Kaisercraft: Cafe Culture Cappuccino
Pynt: Blomster, bling, gamle boksider, kakeserviett, kupong fra MME, bånd, charm, pyntenål,
og tag!


På innsiden har jeg laget en pengelomme da kortet er tiltenkt konfirmasjon!

12 kommentarer:

Bente sa...

Aldeles nydelig kort, vintage stilen er så vakker og du har virkelig talent for den også :)
Ha en herlig lørdag!
Klem, Bente

Silje sa...

Kjempeflott! Masse herlig pynt :D

Ha en fin helg!

Wenche sa...

Supernydelig!! Lekre detaljer.

Vårklem fra Wenche :0)

CraftyC sa...

Your card is gorgeous, beautiful embellishments
Clairex

Cathrine sa...

Herlighet så vakkert! Har liksom laget et kort til denne utfordringen, men det ble ikke vintage tror jeg...ikke når jeg ser dette!!! grr! Flinking!!

God helg snuppa! Klemmer

mettepip sa...

Lekkert, lekkert Gøril!
Nydelige bruntoner. Kaisers ar mye lekkert! Flott pyntet også.
Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra
Mette

Hanna sa...

Underbart kort! Vackert precis som alltid. :o) Så snyggt med den härliga vintage känslan och alla läckra detaljer.
Du är så duktig!

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg! :o)
Och tack för kommentaren inne hos mig!
Många kramar från Hanna

Pia sa...

super nydeligt kort med så flotte detaljer du ar lavet, det er supert.
knus Pia

Kristine sa...

Åååå så herlig dette var Gøril!
Alt du lager er så sart og søtt i stilen og det er så kjekt å stikke innom og se hva du lager!
Tusen takk for at du er med på utfordringen!
Klemmer fra Kristine;)

Ingrid sa...

Wow, I like this one very much. Pretty face and so yummie vintage.
Hugs Ingrid

Carina sa...

Nydelig kort, Gøril!
Så mange lekre detaljer, og jeg likte motivet såå godt!
Takk fo at du deltar.
Klem, Carina

Merethe sa...

Nydelig. Så flott den detaljen med den gamle boksiden var:)
Ha en fin mandag