mandag 10. mai 2010

Ett trykk april 2010


I april nummeret av Ett trykk hadde jeg med et bidrag i form av konfirmasjonskort.
Jeg valgte et dust rosa og grønt kort!


Materialer:
Str: 15 x 15 cm
Stempler: Wiff of Joy - Melinda with bouquet, Stempelglede - kjære konfirmant, Autumn leaves - Postmarks
Papir: Bazzil - rosa og grønn
Mønsterpapir: Maja design, og Prima
Annet: Blomster, splittbinders, charm, kakeserviett.
Teknikker: Motivet er malt med distress ink og alle mønsterpapir er sydd på maskin


Elsker disse poststemplene! Gir et ekstra bidrag i kortet!


12 kommentarer:

Karin Seiness Lilleseth sa...

For et herlig kort Gøril (",) Tekststemlet Til konfirmanten var bare nydelig.
Hilsen fra Karin

pia iris sa...

noe så delikat og nydelig. skikkelig lekkert.

Ingrid sa...

I love this beatiful, romantic card. Yummie!
Hugs Ingrid

Tone sa...

Allerede beundret det i Ett Trykk flere ganger jeg:)

Vikrkelig nydelig kort - som du alltid lager!!

Takk for at du er den inspirasjonskilden du er!!!

Ha en så god dag du bare kan.

Klem fra Tone.

Yvonne sa...

Så nydelig dette kortet var! Herlige duse farger, stilge ark og utrolig flott motiv. Likte det kjempegodt!
Klem

Ida sa...

Hei!
Så kortet ditt i bladet, som jeg snart har lest i filler:)
Var mange fine bidrag, og spesielt dette var vakkert!
Ida

Trine Pedersen sa...

Rålekkert kort!!! Har studert det i bladet. Du er bare så dyktig!

Klem, Trine :)

Xuan Thanh sa...

Jeg husker godt da jeg så det i Ett Trykk. Jeg falt helt pladask for det kortet. Alt på kortet passet helt perfekt sammen. Nylige detaljer :)

mettepip sa...

Så vakkert som bare du kan Gøril! Du har en spesiell evne til å få alt så utrolig nyyydelig!
Tenker mye på deg for tiden!
Varme klemmer fra
Mette

Cathrine sa...

Utrolig lekkert!

Aina sa...

Et helt fantastisk nydelig kort! :)

CraftyC sa...

Your card is beautiful. I love the pretty papers!
Clairex