fredag 7. mai 2010

Happy Birthday - DT Papir i Hjertet


Det har gått litt over en uke siden jeg mistet min altfor unge mamma. Jeg tror jeg fortsatt er i sjokk og det hele føles helt uvirkelig. I går ble mamma begravd, og selv om det var en forferdelig dag var det en flott og verdig avslutning på hennes liv. Jeg savner henne over alt på jord og ville gjort hva som helst for at hun skal komme tilbake til oss, men jeg vet at det er ingenting annet jeg kan gjøre enn å fortsette livet uten henne. Jeg har mange gode minner og de vil jeg alltid ha med meg i hjertet mitt!

Dagen før mamma døde hadde jeg laget ferdig noen bidrag til Papir i hjertet, og nå har jeg publisert det ene. Det er en bursdags tag laget med de nye papirene fra Heartfelt design.


Jeg har brukt litt tid på hobbyrommet til tross for det tragiske som har skjedd. Det har blitt en liten terapi form. Når jeg holder på med papirene mine går jeg inn i en annen verden og trenger ikke tenke på annet!


Til slutt vil jeg oppfordre alle til å ta en titt innom galleriet til Papir i hjertet der hjertelaget har laget masse flott!

6 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig tag i sarte flotte farger!
Lekkert pyntet var den også!

Så bra at du tar deg tid til å sitte på hobbyrommet litt, det er terapi for det meste, og i en tung tid kan det gjøre godt å kreere litt. Kanskje du finner fram noen bilder og scrapper litt med bilder av din mamma også?

Ønsker deg ei helg så god som den kan bli!

Sender deg mange gode klemmer, Gøril!

Tone sa...

Kjære deg:)

Så godt å lese at dere på tross av den tunge tiden, allikevel fikk en fin og minnerik begavelse for mamma'n din!

Godt å høre at du også klarer å koble litt ut når du er på hobbyrommet - det kan være godt med ett pusterom tenker jeg.

Ønsker deg en god helg som det er mulig å få under disse omstendighetene.

Varme klemmer fra Tone

Wenche sa...

Lekker tag du har laget, Gøril! Nydelige detaljer og papir.

Det er så flott at du klarer og tilbringe litt tid på hobbyrommet så kort tid etter alt du nå har vært gjennom. Og så bra at du finner nok ro til å være kreativ. Det kan ikke være lett så kort tid etter.

Jeg ønsker deg en fin fin helg.

Go'klemmer fra Wenche

Marja Sch sa...

Wow this is so gorgeous. So many lovely details. Hugs marja

Cathrine sa...

Nydelig, Gøril.. Har tenkt så mye på deg den siste uken, det kan ikke være lett! Godt at du får koblet av tankene dine litt med kortlaging. God klem fra Cathrine

Beatemor sa...

Så trist å høre om moren din! Man vet aldri hva morgendagen bringer - heldigvis. Det er viktig å nyte hver dag vi får! Synes selv scrapping er terapi for mye forskjellig. Ønsker deg en så god helg som du kan få!