lørdag 8. mai 2010

Hva er livet uten venner


I går kom det en overaskelse i postkassen min! Herlige Marte har sendt meg et helt supernydelig kort! Jeg har ikke ord for hvor vakkert det var, og hvor mye det betydde for meg!
Å ha venner er det livet dreier seg om, og i tunge stunder ser man virkelig dette!
Selv om vi ikke enda har møttes Marte, betyr du mye for meg og jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg! Tusen takk for det herlige kortet og for det nydelige smykket!

Kortet og smykket har jeg prøvd å fotografere så godt som mulig, men om det kommer til sin rett er jeg usikker på. Det er rett og slett et mesterverk!


Herlige papirer og bilder. Vakre nyanser på papirene!


Ord som varmer i en tung sorg!



Og tilslutt; et vakkert vakkert smykke som skal henge mye rundt min hals!


Varme klemmer til deg Marte!

5 kommentarer:

Marte sa...

Så hyggelig at du har lagt ut kortet, Gøril :) Du vet jeg tenker på deg, og setter pris på deg!
Varme klemmer til deg, fra meg..

jolanda sa...

Ooooh Camilla, what a beautiful gift!! I can imagine it feels good to feel you have friends in this difficult period in your life.
Last month my mum and I heared she has cancer so maybe I'm going to lose her soon (I hope not ofcourse) and it gives me courage to see you can deal with your loss because I'm very affraid for the time she won't be with me anymore.
Although I live far away from you, I want you to know I think of you and sent positive energie your way!
hugs, jolanda

Ingrid sa...

Wow, so great! Love the vintage touch. Have a nice weekend.
Hugs Ingrid

Anne Bente sa...

wawwwww noget sååååå smukt.

Trine Pedersen sa...

Veldig vakkert kort og nydelig smykke. Kan tenke meg at det var en koselig overraskelse å få i posten. Deilig at det finnes sånne snille mennesker som hun du har fått det av.

Klem, Trine :)