fredag 21. mai 2010

Mer bryllupsfiks -bokser til ringene


Bryllupet nærmer seg med stormskritt. Bare en uke igjen! Jeg både gruer og gleder meg. Gleder meg til å gifte meg med mannen i mitt liv. Etter 10 år som kjærester og samboere, skal vi endelig bli mann og kone. Jeg gruer meg fordi denne dagen blir langt fra den jeg trodde, da en av de viktigste personene i mitt liv så brått ble revet bort fra oss! Men jeg håper vi skal få en fin fest, på tross av omstendighetene!

Jeg har laget to esker til å ha ringene i. Jeg har brukt fyrstikkesker som jeg har kledd med gammelt bokpapir, og malt et strøk hvit gesso over. Jeg valgte å sette et hvitt bånd på, men er usikker på om dette var rett..... Skal lage en til, der jeg bruker en annen type pynt tror jeg! Vi får se hva som er igjen av tid:-)




Her er bordkortene under produksjon... Har maaaaange igjen... Disse er klare til bruk!!!!

Ønsker alle en riktig god helg!

9 kommentarer:

MonaV sa...

Gosj!!!!....så masse fint du lager til bryllupet deres.
Jeg ønsker dere en flott og minnerik dag.

Hege fra Ditt og Datt sa...

Lykke til med resten av forberedelsene:)
Håper dere får en flott dag, selv om den kanskje ikke blir helt som planlagt!
Klem Hege

Synnøve sa...

Åå, disse var nydelige, Gøril:) Syns det var veldig lekkert med det hvite båndet, jeg!! Og bordkortene er bare HELT nydelige:) Lykke til med de videre forberedelsene! klem

Ingrid sa...

Wow, how lovely. I can't read the text but I think you gonna get marry? How great that you're making this great details for such a day.
Hugs Ingrid

Aina sa...

Så lekkert da! :)

~Kjersti~ sa...

KJempefine bordkort! Skal de ligge på tallerken eller festes på noe? :)

Anne Kristine sa...

Ååå så flotte bordkort!
Ønsker deg masse lykke til med resten av forberedelsene.
Tenker på deg :o))
Klem Anne

Venke sa...

Herlige bordkort. Du er kjempeflink med alt det du styrer med til denne dagen. Tenker på deg, og ønsker at bryllupsdagen blir så fin som mulig.
Klem Venke :)

Tone sa...

GRATULERE så mye med bryllupsdagen deres idag Gøril - håper den blir flott og
minnerik påtross av omstendighetene:)

Varme gratulasjoner fra Tone