onsdag 12. mai 2010

Mer bryllupsfiks


Til tross for det som har skjedd blir det bryllup på oss om et par uker. Jeg vet at mamma ville at vi skulle ha gjennomført det. Hun gledet seg masse og jeg vet at hun fortsatt vil være med meg denne dagen.
I forbindelse med bryllupet begynner vi å komme i mål, men fortsatt noen småting igjen. I går laget jeg denne "boken" som skal være tilstede under vielsen. Den skal ligge på et bord foran der vi skal stå, og inni skal papirer som forloverne skal skrive under på ligge.


Jeg har brukt to baksider av tomme akvarellpapir blokker. På midten foran har jeg festet papir for å holde de sammen. Videre malte jeg hele boken med hvit gesso. Ett strøk foran og ett strøk inni. Så festet jeg et akvarellark på hver av de fire sidene. På innsiden har jeg laget en lomme på hver side, slik at man kan stikke papirene inn i disse.


Sitatene har jeg skrevet selv på data og kuttet ut med spellbinder dies.



Bildene har jeg funnet på nett....

5 kommentarer:

Cathrines-creative sa...

Nydelig bok, at jeg ikke tengte på det da jeg giftet meg:-)
Lekker lekker...

Og kortet under er nydelig det og.

Lykke til med bryllupsplanene:-)

Klem

Tone sa...

Nyyyyydelig Gøril - godt å høre at bryllupet går sin gang. Håper så inderlig at dere får en flott og minnerik dag påtross av de triste omstendighetene!

Varme klemmer til deg og dine Gøril.

Trine Pedersen sa...

Så vakker den boken var. :) Den blir med på å skape en vakker ramme rundt vielsen.

Ønsker deg lykke til med forberedelsene.

Klem, Trine :)

Gry-Beate sa...

Denne var helt nydelig!!!

;0)Gry-Beate

~Kjersti~ sa...

KJempelekker! Kan jeg spørre hva fontene heter? De er så lekre!