torsdag 13. mai 2010

Nye prosjekter


I juni skal jeg kansje være med på Husflidmesse her i Moss. I den forbindelse har jeg startet opp jobben med produkter som skal selges.


På dette kortet har jeg brukt:
Papir fra Maja design, bilde fra nett, bånd fra kort og godt, blomster, kakeservietter, vintage boksider... Teksten har jeg skrevet selv.


Kortet måler 13 x 13 cm

Innsiden


Denne teksten har jeg også skrevet selv...


Dette kortet måler 12 x 12 cm, og papirene kommer fra MME - Laundry line



Et enkelt kort med papirer fra Panduro(Tone Finnanger)



Et bokmerke.. Disse blir det fler av. Flotte gaver å gi bort!


8 kommentarer:

Po prostu "Karteczki" sa...

Wow, so beautiful!

MonaV sa...

Du lager de nydeligste kort!!!
Jeg falt veldig for det med oransje bånd.....flotte farger.

Ingrid sa...

These little cards and bookmark are so sweet with those lovely vintage girl images on it! Really cute and so fun to make I think.
Hugs Ingrid

Ellen sa...

Hei Gøril!:) Først vil jeg få kondulere! Livet er så uforutsigbart og urettferid enkelte ganger, og de godeste menneskene blir ofte hentet før sin tid. Ønsker deg All LYKKE til med bryllupet deres!:) Du har helt sikkert en gjest ekstra som følger deg hele veien.

Har virkelig tatt meg god tid, og sett på alt det vakre, nydelige, sarte og de flotte krasjoner du har laget!:) Her var det masse lekkert å både hvile øynene på og hente inspisrasjon ifra;). Du er såå flink med oppsetting og sammensetting.

Vil gjerne få legge meg som følger hos deg. Alle disse kortene var nyyydelige:)
Klem,Ellen

Trine Pedersen sa...

Du tryller frem de vakreste kort. :)
Tror du kommer til å selge som varmt hvetebrød på den messa. Jeg blir helt betatt av kortene dine.

Klem, Trine :)

Gry-Beate sa...

Du lager bare de nydligste kort!!!

;0)Gry-Beate

Synnøve sa...

Det er bare vakkert alt det du lager, Gøril:) Det er faktisk nydelig å hvile øynene på.. go klem

Jannie sa...

Wow this cards are beautiful.
Great colours and a very sweet images

Hugs Jannie.