søndag 27. juni 2010

2 nye bokmerker og bursdag uten feiring


I dag er det 27.juni og i dag skulle min mamma blitt 56 år! Helt uvirkelig at hun ikke er her og får oppleve bursdagen sin... I fjor feiret vi dagen på campingen på oven sammen med familie og jeg hadde kjøpt en nydelig lykt og blomsterpotte til henne... I år har jeg kjøpt en blomst og skal snart av gårde på kirkegården for å besøke graven hennes.... Livet snur seg så fort, så det er viktig å huske å leve i nuet....

Over til bokmerkene.......
Det første er pyntet med ark fra scrappers choice, blonde, gammel bokside, og klistermerker.. Bilde er fra nett....

Litt charms på toppen...



Har skrevet noen nye navnelapper, og liker de godt!


Det andre bokmerke har papir fra Magnolia.. Jeg har brukt punch fra MS(doily lace) for å få kanter under bilde.....




Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Klem fra meg!

10 kommentarer:

pia iris sa...

uffda gøril, det var altfor ungt for å dø *klem*
mamma sa alltid at når du pia blir 31 og jeg blir 62 da skal vi feire stort sammen siden vi er halvparten/dobbelt så gamle. men sånn gikk det ikke for oss, for vi søstrene satt på min 31årsdag og tok ut gravstein.
så ja, livet er sæ skjørt.
håper du tar vare på alle gode minner.
mange klemmer fra pia.

og du, masse flott du har lagd her da. du har en nyyyydelig stil.

Heidi sa...

Så trist... Ja det er viktig å nyte dagen. Man vet ikke hva som ligger foran en.

Så nydelige bokmerker du har laget! Utrolig fine:)

Wenche sa...

Så leit, Gøril!! Det må nok være ekstra tøft det første året når man skal oppleve alle merkedager med en person mindre. Husk å leve i nuet.

Bokmerkene dine er såå nydelige. Herlig vintage :)

Klemmer fra Wenche :0)

Kim Piggott sa...

Oh I am thinking of you today as you remember your mother.
Your creations are absolutely beautiful!
I love them in every way.
kim x

Anne sa...

Så trist med moren din. =/

Bokmerkene var virkelig nydelige i alle fall.

Marte sa...

Hei kjære Gøril. En trist dag for deg, det blir mange "første" for deg og dere fremover med en viktig person for lite... Det er riktig som du sier å leve i nuet, men også viktig å huske, og ikkeminst ta med seg gode minner og tradisjoner videre. Jeg synes du er sterk!

Jeg tenker på deg. God tur i morgen, kos dere med den første turen som nygifte! Det er heldigvis mange positive "første" i livet også! :)

Stor klem og masse masse tanker fra Marte

Hanne sa...

Marte sier jo alt som jeg vil si så klokt, så jeg kan jo bare signere henne... Det blir alltid disse spesielle dagene som blir ekstra tunge, men så er det også litt fine, fordi vi tar oss tid til å minnes og sørge, og begge deler trenger vi å gi plass til. Har jeg erfart ;)

Sender deg en god klem sammen med masse lovord for nyyydelige bokmerker!

Sylvi@ sa...

Så rålekre bokmerker du har laga:-)
En god ide dette. Kan jo være enmulighet å få brukt noe av restepapiret !!

Papirskreppa sa...

Første gang jeg besøker bloggen din. Her var det mye fint. Håper du får en fin sommer. Sender deg en trøsteklem :)Foreldre er verdifulle. Og det er trist når de ikke er der.

Kathy sa...

This is so pretty!! I just adore your style and everything you make!!! Love the mix of things you have used ~ so gorgeous and girly!!
:)Kathy