onsdag 9. juni 2010

ADVARSEL: Bilderas!!!!!


For en stund tilbake begynte jeg å lage noen oppskriftskort, og planen er å etterfylle etterhvert. Her samler jeg oppskrifter jeg er glad i og oppskrifter som ser spennende ut. Oppskriftene står på kjøkkenet i en "rusten" boks.
Som overskriften sier er det maaaange bilder i dette innlegget.....


Det er vanskelig å finne gamle matbilder som er fine syntes jeg, så derfor valgte jeg å lage forsiden på kortene uten noen sammenheng med oppskriften som står på.

Oppskrift på Seikarbonader som jeg enda ikke har fått prøvd... Papirene kommer fra Panduro, mens bildet er hentet fra nett....


For å få plass til hele oppskriften har jeg laget en lomme ved hjelp av en papirpose. Oppi lommen ligger resten av oppskriften"





Denne gleder jeg meg til å prøve! Er veldig glad i kremete salater!


Papirene her kommer også fra Panduro









10 kommentarer:

Camilla sa...

Ååå herlighet sååå kreativ du er!!:)) Og så lekkert da!!:) Hvor finner du tiden, skjønner at dette tok sin tid:)
Du er utrolig dyktig!!:)
Klem, Camilla

Angella sa...

Imponerende arbeid....så lekkert gjennomført:)

klem fra Angella

♥ mys ♥ sa...

Utrolig nydelige oppskriftskort:)
Må være en fryd for øyet å ha disse på kjøkkenet:D
*Klem fra Inger*

Wenche sa...

Åhh dette var en fryd for øyet, Gøril!! Så nydelige oppskriftskort og en kjempeflott ide. Mange bilder gjør ingenting! Må bare takke deg for all inspirasjon jeg får hver gang jeg besøker bloggen din. Du er bare så kreativ og flink.

Klem Wenche :0)

Cathrine sa...

ÆÆææh, du er SÅ kreativ, Gøril!! Alt er bare så lekkert!!

Kort og Søm sa...

Utrolig flott!! :O)

Dot sa...

Fantastisk stykke arbejde, det var alle bilderne værd at kikke på.
Dorte

Cino sa...

Wow, her har du virkelig hatt mye arbeid. Men så utrolig gjennomført og stilig! Nesten for fine til å brukes, samtidig som jeg faktisk synes at litt søl på oppskrifter fra matlaging eller baking er sjarmerende. Minner meg om gamle kokebøker :)

Klem, Veronica

Hildegunn sa...

Så herlig med flotte oppskriftskort! Jeg har også lyst på sånne!

Venke sa...

Dette var jo så flott, du all verden så kreativ du er. Takk for titten i din koselige blogg.
Ha en fin onsdagskveld.
Klem fra Venke