mandag 14. juni 2010

Bryllupskort


Jeg har laget et bryllupskort etter en av mine favoritt kortlagere Camilla! Jeg har kopiert hennes kort og laget det i mine egne farger og i et litt annet format! Kortet jeg har kopiert fra er her
Syntes det er så nydelig så jeg måtte bare lage mitt eget!


Stemplene kommer fra Stempelglede. Både tekst og hjertene, samt swirls.
Papirene er nok en gang fra Maja design(jeg skylder på at de ligger lett tilgjenglig inne på et veldig rotete hobbyrom. Også er de fine da!)


Blomstene er fra storyteller, mens charms kommer fra Panduro og Kuttut...
Jeg skal etterhvert pynte innsiden også, og her skal jeg blant annet lage en pengelomme! Broren til A(min mann) skal gifte seg senere i sommer, og som oss, ønsker også de seg penger, så penger skal de få:-)


Ønsker alle en flott uke og takker for at du besøker bloggen min!
Klem fra meg

11 kommentarer:

Hildegunn sa...

Hei og hopp!
Knallflott kort du har laget i lekre farger! Flott med blått og grønt også!

Ønsker deg en fin uke!
Klem

Gry-Beate sa...

For et nydelig kort!!

;0)Gry-Beate

bente_me sa...

Lekkert kort:)

Kort og Søm sa...

Nydelig! :O)

papirdilla sa...

Det ble kjempelekkert! De stemplene er helt nydelige:)

Klem,
Hanne

Hannemor sa...

Dette er bare fantastisk vakkert!!! ♥

Og så falt jeg totalt for oppskriftskortene dine lengre ned her - jeg har et oppskriftsprosjekt på gang selv, og jeg syns dine kort var SÅ lekre! Takk for inspirasjonen!

Heidi sa...

For et utrolig lekkert kort! De stemplene er bare så fine:)

pia iris sa...

bare en ting å si her, NYDELIG. lekre farger og lekkert pyntet.
ha en flott dag.

mettepip sa...

Så vakkert Gøril! Utrolig lekre farger du har brukt, og Stempelgledestemplene er jo bare så flotte!
Ha en fin tirsdag!
klem fra
Mette

Camilla sa...

Ååå herlighet så vakkert bryllupskort!! Mye finere enn mitt;)
Hadde ikke fått med meg denne posten jeg, litt travelt kan du si..
Tenker på deg, og håper det går fint.
Varm klem fra Camilla

Esther sa...

kjempefint kort! herlige farger!