onsdag 2. juni 2010

Litt flere bilder og minner fra den store dagen...


Måtte bare dele litt flere bilder fra dagen med dere:-)
Brudebuketten ser dere på det øverste bildet. Den lagde jeg på morgningen på selve bryllupsdagen. Gikk en morgen tur på stranda for å plukke hundekjeks, rosene var kjøpt inn dagen før, mens syrinene er fra naboens hage. Margrittene er fra blomsterpotten min! Ble veldig fornøyd med resultatet!


Forberedelsene med sminking og hår ble gjort hjemme hos meg ved hjelp av forlovere og kusine. Kusina mi er frisør så hun tok på seg jobben med å sette på løshår samt krølling og oppsetting. Den ene forloveren min Tonje er veldig flink på sminke så hun stod for dette!


Utsikt over vielses plassen før bruden har ankommet...
Idylliske omgivelser på Søndre Jeløy i Moss....


Her kommer jeg med pappa og ser min tilkommende mann stå gråtende nede i enden.... Sangen jeg kom inn til var : "The Ludlows" fra filmen "Legends of the fall", min favoritt film.


Kjolen kjøpte jeg på Vero Moda i fjor sommer og gjennom året har jeg sydd på litt blonder og annen pynt for å gjøre den min! Skoene var sandaler med diamant pynt.... Rundt halsen hang som tidligere nevnt et bilde av min mamma da hun var liten.....




Ringene utveksles!


Nygift og lykkelige!


Skål


Mormor, jeg, Andreas og Pappa


Jeg og Andreas med hver vår mormor!





Det ble maaaaaange gode kyss denne dagen!


Vielsesbordet med brudebuketten!


Vi hadde vår egen dans til tonene fra Leona Lewis og sangen "A moment like this".

7 kommentarer:

Marte sa...

Jeg gråter, for bildene dine gjør meg så rørt... :) Dere er virkelig nydelige, og det er bare en helt egen stemning over dere og bildene deres! For en herlig opplevelse for dere, jeg krysser fingrene for at vår dag blir like fin :)

MonaV sa...

Nyyydelig!!!
Jeg ser at dagen deres har vært perfekt.

Bente sa...

For et vakkert bryllup det ser ut til å ha vært, får nesten en liten klump i halsen!
Har jo fulgt litt med på planleggingen din de siste måneder :)
Til lykke med overstått bryllupsdag!
Klem, Bente

Lula sa...

Gratulerer med den store dagen Gøril! Du var virkelig vakker. Jeg blir helt rørt her jeg sitter og ser de flotte bildene...nydelig...

Mo sa...

Dear Goril!
I don't speak Norwegian, but what I understand is that you married end of May! Many congratulations to you and all the very best for your life together! You were such a beautiful bride...
Hugs,
Mo

Kristine sa...

Ååå så flotte bilder fra en herlig dag!
Gratulerer så mye som nygift.
Håper dere nyter dagene nå fremover!
Store klemmer fra Kristine

Dot sa...

Åh så smukt. Gratulerer.