lørdag 26. juni 2010

Magi er å ha tro på deg selv.......


Her kommer kort nummer 2 fra gårsdagens innlegg... Dette er til den andre kollegaen som slutter hos oss... Hun har også fått stempel fra stempelglede på kortet sitt.


Kortet er bygd opp på samme måte som det forrige med gammelt bokpapir på alle de fire sidene.
På dette kortet har jeg valgt mønsterpapir fra Graphic 45(funnet i resteskuffen min) i ferskenfarge.


Av pynt har jeg brukt kakeserviett, blomst fra papirloftet, roser fra storyteller, metallpynt som er malt med hvit crackle paint, tag og bånd fra Kort og godt.


Alle kanter er svertet med distress ink - Walnut satin






Innsiden med bilde...


Baksiden med nok et gammelt personlig merke.....

Her i Øst er det strålende sol og gode varme grader i dag. Dagen skal nyyyytes utendørs!!!

Klem fra meg

8 kommentarer:

Bente sa...

Helt fantastisk vakkert kort, veldig lekre detaljer og flott sammensatt. Nydelig!
Kose deg i sol og varmen - i vest regner det og er surt (for en bombe), men håper på bedring i morgen :)
Klem, Bente

Karin Seiness Lilleseth sa...

Så lekkert kort og nydelig sammensatt (",)
Klem fra Karin

elsi67 sa...

Nyyyydelig kort!! Fargene, sammensetningene, ja alt er nydelig :)

Jannie sa...

Such a beautiful card!
Wonderful colours and great design and detail!
Enjoy your weekend.

Hugs Jannie.

Kim Piggott sa...

OMGosh!!!!!!
This is so amazingly stunning!
Beautiful creation!
hugs
kim x

Anne sa...

Woow, dette var bare helt fantastisk vakkert!

Wenche sa...

Ååå milde måne!! For et utrolig vakkert kort, Gøril!! Så lekker satt sammen og den teksten var bare så flott.
Ha en nydelig sommerhelg.

Klemmer fra Wenche :)

Wenche sa...

Hei igjen. Jeg har noe til deg i bloggen min.
Klem Wenche :0)