mandag 7. juni 2010

Nysydd sommerveske!


Jeg hadde så lyst på en ny veske eller et nett kansje det heter med litt sommerlig følelse... For meg er sommer hvitt og lyse pasteller... Jeg elsker hvitt og blonder(året rundt) men spesielt på sommeren!
Jeg fikk ånden over meg og sydde et selv, og her er resultatet!


Jeg har sydd lang rem slik at jeg kan henge den rundt meg... Er mest glad i slike vesker da de andre er litt irriterende når de sklir ned fra skulderen hele tiden...

Bildet er printet ut på strykeark og strøket på til slutt.....

3 kommentarer:

Maria Therese sa...

Søt veske :)

Kristine sa...

en nydelig veske :)
Så herlig og søt og sommerlig at jeg sitter her og smiler mens jeg ser på den!
Godklem fra Kristine:)

Stempelguri sa...

Så herlig veske!! -elsker vintage, så dette var riktig min smak også :) Masse flott her inne på bloggen din!! Stempelhilsen, Cesilie :)