lørdag 12. juni 2010

Sjørøver Edwin!


I dag har jeg laget dette sjørøver kortet. Motivet ble malt for noen dager siden så det var bare å sette det sammen.
Jeg har brukt papirer fra Maja design, stempel fra Magnolia og Heartfelt design, en miks av ulike blomster, sjørøver charms, og svarte diamant brads!

Ikke noe bilderas i dette innlegget. Min kjære mann er glad i duppedingser og for en stund siden kjøpte han ny linse til speilrefleks kameraet vårt. I går kom beslyttelses filteret i posten, og i dag når jeg brukte kamera var jeg ikke imponert over bildekvaliteten! Uklart og blasse farger!!!! Filteret må av!!!!!! ;-)

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!
Klem fra meg

7 kommentarer:

Renate Røverdatter sa...

For et nydelig kort. Du er så flink til å fargelegge. Flotte farger:)

Maria Therese sa...

Hærlig kort!!!

Bente sa...

Nydelig kort, flotte detaljer!
Klem, Bente

Wenche sa...

Herlig piratkort i nydelige farger, Gøril!!

Ha en riktig god helg.
Klem Wenche :0)

milli sa...

Så flott kort! Likte poststemplene veldig godt.
Og gratulerer så mye som nygift:) Utrolig flotte bilder fra bryllupet, så vakkert!

Klem fra
Camilla

Ingrid sa...

Nice, nice, nice! Love this little pirate. Great card.
Hugs Ingrid

Hildegunn sa...

Supert kort med et herlig motiv! Nok en gang flotte farger du har brukt!