tirsdag 15. juni 2010

Skisseboden - Skisse # 2


I skrivende stund skinner solen fra blå himmel, jeg kaster i meg en pizza og skal straks skynde meg tilbake på jobb for å delta på det siste personalmøtet før sommeren!!!!
Men aller først vil jeg vise dere en ny skisse fra Skisseboden, som kom ut i dag, og mitt bidrag til denne. Skissen var morsom å jobbe med, og passer perfekt både til kort og LO. Skissen er laget av Cathrine!


Mitt bidrag tar utgangspunkt i Magnolia stempler som er maskert sammen for å prøve å utstråle litt sommerfølelse!


Motivet er som vanlig malt med distress ink reinkers..... På prestekragene har jeg tatt på glitterlim fra Rhyer!
Papirene kommer fra Maja design.


Den store hvite blomsten er fra papirloftet, mens rosene kommer fra Kort og godt.


Jeg sliter med å få plass til tekststempler på kortene mine, og disse bokstav klistremerkene er supre som erstatning!



Klem fra meg!

4 kommentarer:

pia iris sa...

et nydelig sommerslig kort. skjønner ikke helt det der med maskering jeg... er det ikke vanskelig å få det perfekt? om du skjønner hva jeg mener?

Cathrine sa...

Kortet er så nydelig, Gøril!! Elsker at motivet er 100% i fokus:)

Iren sa...

For et skjønnt kort du har laga!!!

Klem

Linda W sa...

Et herlig kort, sommerlig..