fredag 25. juni 2010

Sommerferie og kort


Da er jeg hjemme fra jobb og 4 ukers sommerferie er i gang! Har litt ulike følelser rundt sommerferien i år, men følelsene går naturlig nok veldig opp og ned enda. Men jeg begynner å glede meg til vi skal ut å reise på mandag. To uker i stekende sol og varme! Masse gode opplevelser og erfaringer som skal tas med videre!
Mens jeg sa god sommer til noen på jobben i dag, måtte jeg også si ha det og lykke til videre til noen andre. På min avdeling mister jeg to gode medarbeidere som skal videre med ny jobb og studier... Trist, men sånn er livet... Jeg hadde en liten gave til de hver, og selvfølgelig hadde jeg laget et kort til..... Jeg viser det ene i dette innlegget...


Jeg har fått sansen for disse enkle vintagekortene med kun tekst som motiv... Det går litt raskere også synes jeg de blir veldig fine... De måler vel ca 13x13 cm...


Jeg bruker 200 g akvarellpapir som bakgrunn. Dette kler jeg med gamle boksider på alle sidene. Boksidene er svampet med walnut satin......
Stempelet kommer fra Stempelglede og er absolutt et av mine favoritter!
Mønsterpapiret husker jeg ikke hvor kommer fra, men liker det utrolig godt! Litt bølgepapp med crackle paint på, blomster, blonder og tag er noe av pynten!


Innsiden!


Baksiden... Mitt(gamle) eget merke.....

Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Klem fra meg

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Just soooo beautiful!
Hugs Ingrid

Kim Piggott sa...

So very beautiful!
Stunning work!
hugs
kim x

MonaV sa...

Disse kortene dine er utrolig lekre.

Aina sa...

Helt nydelig, Gøril! :)

Marian sa...

Wauw...really love this card!!

warm greets from Marian

Anne sa...

Utrolig flott dette også, elsker stilen. :)