tirsdag 8. juni 2010

Tag pose kort... eller noe lignende:-)


For noen uker siden lagde jeg dette kortet. Litt usikker på hva jeg skal kalle det, men det er nå et tag pose kort!
Jeg har tatt utgangspunkt i bildet, og ønsket å lage et kort som skulle gis bort med en frø pakke oppi. Da passet det bra med en avklipt papirpose som grunnelement.
Oppi har jeg brukt to tags som er pyntet!



På den ene tagen har jeg dekorert, mens den andre tagen har fått hvitt ark til å skrive på.
Det rosa papiret er fra Panduro, boksiden er fra loppemarked, mens teksten er fra Stempelglede. På baksiden av denne tagen har jeg limt på et bilde av Eifelltårnet.




Nå skal det sies at jeg aldri fikk somlet meg til å gi bort dette kortet, og frø pakken er enda ikke handlet inn:-)

3 kommentarer:

Grethe sa...

Kjempelekkert kort! Utrolig flott pyntet! Heldig den som får dette.

mettepip sa...

Så stilig Gøril! Virkelig flott det arket på forsiden. Flott og kreativt med tagposekort;)
klem fra
Mette

pia iris sa...

kjempeflott kort. og du kan jo enda få gitt det bort til noen :-)