mandag 7. juni 2010

To gamle....


For en stund tilbake laget jeg et enkelt vintage kort og en tag.
Kortet har bakgrunn av 200 g akvarellpapir og mønsterark fra Panduro - Tone Finnanger. Jeg har også brukt kakeserviett, gammel bokside, bånd, blomster og bilde fra nett.
Teksten er fra stempel fra Stempelglede


Tagen er inspirert av våren og alt som spirer og gror. Også her har jeg brukt akvarellpapir som bakgrunn(300 g). Liker fargen på akvarellpapiret og tykkelsen!
Mønsterarket er fra Panduro - Tone Finnanger, sløyfen fra Kort og godt. Jeg har igjen brukt en gammel bokside og kakeserviett. Bildet er hentet fra nett!


Jeg ønsker alle en riktig god mandag!
Tusen takk for at du besøker bloggen min!

4 kommentarer:

Aina sa...

Åh, så nydelig! Jeg er så glad i vintage kort :)

Heidi sa...

Hei!
Du lager så mye fint og jeg er ofte innom bloggen din for å titte. Liker veldig godt stilen din.
Gratulerer med giftemål også:)
Heidi

Ingrid sa...

So lovely! They're so romantic and vintage, just love it.
Hugs Ingrid

Karin Seiness Lilleseth sa...

Kjempelekkert (",)
Ønsker deg en flott uke, Karin!