onsdag 16. juni 2010

Vennskap


Her er et vennskapskort jeg har laget til den ene forloveren min.
Begge skal få hvert sitt kort og en liten gave!


På kortet har jeg brukt:
Stempler: Stempelglede, Crafty individuals, Autumn leafs
Papir: Akvarellpapir 200 g, gamle boksider, og Maja design
Pynt: Roser fra storyteller, fjær fra panduro, halvperler, tag, bånd fra kort og godt, blonder fra panduro, kakeverviett


Papiret er revet i kantene med en saks og svertet med distress ink - vintage photo...




En liten nyhet...
Da det ble nye eiere hos Papir i hjertet kunne vi i Hjertelaget være med videre. Jeg valgte, som mange andre, å gi meg. Mine grunner er at jeg akuratt nå må lage kort når jeg føler for det. Ikke ha noen spesielle frister og ting som må lages. Jeg ønsker det som etterhvert blir det nye hjertelaget lykke til videre, og de nye eierne av butikken!

8 kommentarer:

Solblomst sa...

For et nydelig kort.

Gry-Beate sa...

For et fantastisk flott kort!!

;0)Gry-Beate

Ingrid sa...

A stunning creation! So beautiful!
Hugs Ingrid

Camilla sa...

Du gör alltid så vackra Vintage projekt.
Fina färger och texten är vacker.
Hoppas att allt går bra för dig.
Kram: Camilla

Marte sa...

Så koselig kort, og så søt du er :) Kjempekoselig for forloverene dine med oppmerksomheten, du er nok en veldig god venninne å ha! :)

Gode klemmer fra meg

Wenche sa...

Nydelig gjennomført vintagekort, Gøril!! Og den teksten var kjempefin.

Klem Wenche

Trine Lise sa...

Kjempe lekkert!
-klem-

Hilde sa...

Nydelig kort Gøril!! Me like!! me like alot!!